نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۹۸۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵

دردناک‌ترین امر

عضو شورای مرکزی حزب‌الله اعلام کرد: سیاست عربستان در حال حاضر مانعی اساسی در مقابل قدرت و یکپارچگی عرب‌ها برای یاری رساندن به مساله قدس و فلسطین است.
تدبیر24»نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله امروز در سخنانی خاطرنشان کرد: اگر در سال ۲۰۱۷ به دنبال کشوری بگردیم که دست به بیشترین جنایت‌ها زده و بیشترین تهدید را علیه بشریت داشته است، جز کشوری را نمی‌یابیم که محاصره، قحطی و کشتار دسته جمعی را بر مردم یمن تحمیل کرده است؛ به ویژه اینکه ما در مورد ۱۵ میلیون عرب مسلمان صحبت می‌کنیم که در معرض قحطی قرار دارند و یک میلیون فرد مبتلا به وبا و هزاران کودکی که در کشتارهای دسته جمعی در پی بمباران جنگنده‌های سعودی جان باخته‌اند و شدیدترین رنج و محاصره در سال ۲۰۱۷ توسط تجاوز ادامه‌دار عربستان به نام حرمین شریفین صورت گرفته است.

وی افزود: اسرائیل افتخار می‌کند که ضعیف‌ترین واکنش به تصمیم دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در مورد قدس از سوی عربستان بوده است.

نبیل قاووق خاطرنشان کرد: کنفرانس‌ها چیزی را تغییر نخواهد داد بلکه این استراتژی مقاومت است که معادلات جدیدی را در فلسطین تحمیل می‌کند.

وی افزود: حزب‌الله در حال حاضر در مقابل مسئولیت جدی برای یاری قدس و فلسطین و امت عربی و اسلامی و کرامت آن قرار دارد و همچنین در خط مقدم یاری فلسطین باقی خواهد ماند.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله تصریح کرد: امت عربی و اسلامی به دو محور تقسیم شده است و یک طرف پشت فلسطین را خالی کرده و محور دیگر یاری رسان فلسطین است. ما در هرگونه کمک و پشتیبانی به فلسطین کوتاهی نخواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: