نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 26
کد خبر: ۹۸۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

جنگل های کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آتش سوزی ها و تصرفات غیرقانونی آسیب جدی به منابع طبیعی و جنگلهای این استان وارد کرده است.
تدبیر24»عزت الله بهشتی فرد در آیین تکریم و معارفه فرمانده سابق و جدید یگان حفاظت منابع طبیعی استان افزود: 55 درصد استان را جنگل تشکیل می‌دهد که 85 درصد از این میزان منابع ملی است.

وی افزود: 26 نقطه بحرانی در زمینه آتش سوزی در جنگلهای استان شناسایی شده که جهت حفاظت با جوامع ملی قرارداد منعقد شده است.

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تاثیرات مشارکت جوامع محلی در کنترل آتش سوزی جنگلها و مراتع استان اضافه کرد: تعداد آتش سوزی های امسال زیاد اما سطح خسارات وارده پایین بوده است.

به گزارش ایسنا، از ابتدای سالجاری تاکنون 110 فقره آتش سوزی در جنگلها و مراتع استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داده که در پی این تعداد آتش سوزی 700 هکتار از اراضی مرتعی و جنگلهای استان طعمه حریق شده است. همچنین در سال گذشته 77 فقره در 970 هکتار ازاراضی استان آتش سوزی رخ داده است.

استان کهگیلویه و بویراحمد دارای یک میلیون و 722 هزار و 800 هکتار عرصه جنگلی و مرتعی است که  از این میزان 999 هزار و 100 هکتار جنگل و 723 هزار و 700 هکتار مرتع است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: