واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۱۱۰۸۲
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۵
روح الله حسینیان نماینده مردم تهران

وزارت‌ اطلاعات، تسخير كردني نيست

این عبارت که وزارت اطلاعات هنوز به تسخیر دولت جدید در نیامده است، ادبیات اِشغالگرایان است . . .

تدبیر24 - منتقدین : نماینده مردم تهران اظهارات یونسی درباره وزارت اطلاعات را اِشغالگرایانه و تاسف‌برانگیز خواند و گفت: یونسی می‌داند که مبنای وزارت اطلاعات با اعتقاد به رهبری شکل گرفته و تسخیر کردنی نیست.  

حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس درباره اظهارات یونسی مبنی بر اینکه «هنوز وزارت اطلاعات به تسخیر دولت جدید در نیامده است»، گفت: این عبارت که وزارت اطلاعات هنوز به تسخیر دولت جدید در نیامده است، ادبیات اِشغالگرایان است.

 

وی با بیان اینکه واژه‌های چون تسخیر جزء ادبیات سیاسی نیست، تصریح کرد: ممکن است یک فردی در انتخابات به پیروزی برسید و تغییراتی انجام دهد اما این به معنی تسخیر نیست و نمی‌تواند باشد.

 

حسینیان با تاکید بر اینکه «برخی نظریات ریشه‌کنانه دارند و می‌خواهند ریشه‌کنی کنند»، تاکید کرد: مجلس باید مراقب و هوشیار باشد و اجازه ندهد برخی که در فتنه نقش آفرین بودند سخنگو باشند.

 

وی با ابراز تاسف از اظهارات یونسی درباره وزرات اطلاعات، گفت: وزیر جدید اطلاعات را خود آقای رئیس‌جمهور انتخاب و به مجلس معرفی کرده است لذا استفاده از ادبیاتی چون هنوز به تسخیر در نیامده نشانگر قضایایی در پشت پرده است.

 

حسینیان با بیان اینکه «برخی می‌خواهند برای تحمیل امیالشان از ادبیات خشن استفاده و دیگران را تسلیم خودشان کنند تا آنها مرعوب شوند»، تاکید کرد: برخی می‌خواهند با توطئه‌افکنی علیه وزارت اطلاعات، نیروهای خودشان را وارد مجموعه کنند. وی گفت: آقای یونسی وزیر اطلاعات بوده و وزارت اطلاعات را درک کرده است و بهتر می‌داند که مبنانی وزارت اطلاعات بر محور اعتقاد راسخ به مقام معظم رهبری شکل گرفته است و قطعا با حرف‌های غیرمعقول نمی‌‌توان وزارت اطلاعات را تسخیر کرد.

 

نماینده مردم تهران در پایان با بیان اینکه تغییرات در هر وزارت‌خانه‌ای طبیعی است، گفت: اینکه به طور طبیعی برخی تغییرات انجام شود، بحث دیگری است اما ادبیاتی چون وزارت اطلاعات هنوز به تسخیر دولت درنیامده ادبیات اِشغالگرایانه است و نشان می‌دهد برخی اهداف خاصی را دنبال می‌کنند.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
2
2
اقای حسینیان به فکر انتخاب مجلس باش ! صندلی از زیر پایت داره خارج میشه ! به نظرم بری استانه فارس محل تولد شاید یه فکری به حالت بشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اقای حسینان به فکر هستند البته به فکر اینکه یه موقع دوباره اتفاقات سال77و قتلهای زنجیره ای نیفته تا اینکه یه موقع وزارت اطلاعات تسخیر شده نخاد نیردهای وفادار اطلاعات را با دروغ و ریا حذف کنه بعد یه عده از این نیروهای تسخیر شده بگند از فتنه جلوگیری کردیم و هزشنه برای نظام درست کنند
راستی شماها هم کاری جز خرابکاری بلدید
محمد مهدی صدیقی خویدک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
0
2
وزارت‌ اطلاعات، هیچ موقع نبایدتسخير كردني باشد. زیرا تمامی وزارتخانه ها متعلق به بیت المال و مردم هستند و مردم ایران صاحب آن هستند. بنابراین کسانی که متصدی وزارت خانه ها می شوند باید برای رضایت مردم و خدا حرکت کنند و منافع ملی مردم را همیشه بخاطر داشته باشند تا خدا از آنان راضی باشد
یک آزاده
|
Germany
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
2
2
چطور شما در دولت قبل توانستید .پس میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بله جناب حسینیان! میشود و میتوانیم! نمیشه که به ما که برسه آسمون بتپه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
1
1
یونسی ...
نظر شما:
نظرسنجی
در انتخابات 8 تیرماه ریاست جمهوری شرکت خواهید کرد؟