واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۳۹۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴

آماده باش صهیونیست ها در فلسطین

در پی تظاهرات اعتراض آمیز به علت شهادت یک جوان فلسطینی ، نظامیان رژیم صهیونیستی حالت آماده باش در شهرهای فلسطین اشغالی اعلام کردند.
تدبیر24: تشنج ناشی از تشدید درگیری های فلسطینیان و نیروهای رژیم صهیونیستی در قدس شرقی اشغالی و کرانه باختری بر اثر تجاوزهای عناصر این رژیم به مسجد الاقصی، به دیگر مناطق فلسطین اشغالی کشیده شد.

روستای 'کفرکنا' و دیگر مناطق فلسطین اشغالی روز گذشته در پی شهادت 'خیرحمدان' جوان 22 ساله فلسطینی، به صحنه درگیری شدید فلسطینیان با نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی تبدیل و بسیاری از خیابان های اصلی این روستا مسدود شده و فلسطینیان ساکن سرزمین های اشغالی 1948 خود را برای اعتصاب عمومی سراسری امروز آماده کردند.

شهادت حمدان موجب بروز درگیری در شهر کوچک کنا در شمال فلسطین اشغالی شد و هزاران نفر از ساکنان آن تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، معترضان فلسطینی با آتش زدن لاستیک خودرو به مقابله با حملات نظامیان صهیونیست کردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی سه تن از تظاهرات کنندگان فلسطینی را دستگیر و زندانی کرد و از ترس سرایت درگیری های قدس به دیگر شهرهای فلسطین اشغالی 'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر این رژیم ضمن اعلام حالت آماده باش فوق العاده در سرزمین های اشغالی تهدید به سلب تابعیت اسرائیلی از کسانی که خواهان نابودی این رژیم هستند، کرد.

مقام های رژیم صیهونیستی مدعی هستند که این جوان 22 ساله فلسطینی با چاقو به سمت یک خودروی پلیس رژیم صهیونیستی حمله کرده و آنها نیز برای بازداشتن وی به سمت او شلیک کرده اند، اما خانواده این شهید فلسطینی این ادعای صهیونیست ها را رد کردند.

خانواده این جوان شهید فلسطینی اعلام کردند که پلیس رژیم صهیونیستی به سوی فرزندانشان بدون اینکه وی اقدامی تحریک آمیز انجام دهد، شلیک شده است.

خانواده این جوان شهید فلسطینی تاکید کردند که وی هیچ تهدیدی برای نیروهای رژیم صهیونیست نبود و این نیروها بدون دلیل به سوی حمدان شلیک و او را به شهادت رساندند.

به دنبال شهادت این جوان فلسطینی، فلسطینی های خشمگین در خیابانهای شهرهای مختلف سرزمین های اشغالی حاضر شدند و علیه سیاست های سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نظرسنجی
در انتخابات 8 تیرماه ریاست جمهوری شرکت خواهید کرد؟