واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۵۰۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷

شهری که ماشین حمل زباله ندارد!

شهردار شهر آجین نبود ماشین حمل زباله را از مشکلات شهر آجین عنوان کرد.
تدبیر24:  نبی‌الله معصومی منطقه همدان، افزود: به طور میانگین روزانه سه تن زباله در شهر آجین تولید می‌شود که در سال گذشته هزینه‌ای افزون بر 45 میلیون تومان صرف جمع‌آوری و دفع زباله در این شهر شده است.

وی افزود: متاسفانه میزان زباله تولیدی از سطح شهر آجین تنها با یک دستگاه تراکتور جمع‌آوری و دفع می‌شود، تصریح کرد: این امر برای جمع‌آوری زباله و دفع آن از نظر بهداشتی و فرهنگی چندان قابل قبول و زیبنده یک شهر نوپا نیست بنابراین ماشین ویژه حمل زباله از ضروری‌ترین نیازهای شهر آجین است.

معصومی همچنین در ادامه از مسقف شدن کانال شهر خبر داد و اظهار کرد: تاکنون مکاتباتی در این خصوص با استان انجام شده که در صورت تامین اعتبار مسقف شدن این کانال در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به احداث پارک تفریحی و جنگلی در شهر آجین، خاطرنشان کرد: در حال حاضر زمینی به مساحت 16 هزار مترمربع و با اعتباری افزون بر 100 میلیون تومان در نظر گرفته شده که در سال آینده فاز اول آن در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید و پارک جنگلی نیز در ورودی شهر جانمایی شده است.

معصومی در پایان دسترسی به راه دوم شهر آجین را یکی دیگر از دغدغه‌های شهرداری خواند و تصریح کرد: احداث و مرمت این راه نیاز به بودجه داشته که در صورت تحقق علاوه بر کاهش تردد خودروهای سنگین به داخل شهر، موجب تعدیل قیمت زمین در ورودی شهر خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نظرسنجی
در انتخابات 8 تیرماه ریاست جمهوری شرکت خواهید کرد؟