بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۵۳۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
رزمنده نوجوان دوران دفاع مقدس- شهرستان ملکان
تدبیر24 : سیاوش عینالو - روز سه شنبه مراسم تشییع 270 شهید دوران دفاع مقدس در تهران و با شرکت باشکوه ملت قدرشناس و همیشه درصحنه برگزار گردید که 175 تن از این عزیزان شهدای غواص بودند.

حضور گسترده مردم در این مراسم نشان داد که با گذشت سالها و علیرغم مشکلات روزمره زندگی ایثار و حماسه آفرینی رزمندگان اسلام و شهدا از یاد و فکر ملت قدرشناس و همیشه درصحنه ایران اسلامی نرفته و هر چه می گذرد خاطر شهدا در دل های ایرانیان عزیزتر و عزیزتر می شود.



و به قول رهبر عزیز حضور پرمضمون دیروز مردم تهران در تشییع این دردانه های به میهن بازگشته یکی از به یادماندنی ترین حوادث انقلاب بود.

شهدایی که فارغ از مادیات و سیاست زدگی دنیا رفتند و بخاطر حفظ وطن و ناموس هموطنان خود جان خود را فدا کردند و امروز هر چه آرامش و اقتداری هم داریم قطعاً به برکت خون این عزیزان بوده و هست.

شهدایی که بی اعتنا به پست و مقام و مادیات در مناطق سرد و گرم کشور حضور یافتند و با امکانات کم رفاهی و نظامی در برابر دشمنی تا دندان مسلح که از دهها کشور قدرتمند دنیا کمک نظامی و مالی می گرفت ایستادند.

واقعیت این است که شهدا دین خود را به وطن و ملت خود به خوبی ادا کردند ادایی که به از دست دادن بهترین و عزیزترین وجود خود یعنی جان شان تمام شد ولی بعد از 30 سال ما در برابر آنها چه کردیم؟!

آیا توانستیم به شعارهای آنها مبنی بر اتحاد در برابر دشمن و دست برداشتن از مال دنیا جامه عمل بپوشانیم؟ که باید بگویم شهدا شرمنده ام نتوانستیم به شعار و عمل های شما برسیم و هم در دنیای مادیات و پست ها غرق شدیم و هم اینکه وارد جریانات سیاسی و گروههای جناحی شدیم و هر چه توانستیم به خاطر مسائل سیاسی و جناحی همدیگر را تخریب کردیم و حتی در مراسم تشییع شما نیز بر طبل تخریب و تفرقه کوبیدیم!

شهدای عزیز شما به خاطر حق و حقیقت و وطن و شرف جان خود را از دست دادید و شایدم هم رفتید تا امروز شاهد دنیای جناح بازی و مادیات و پست طلبی و چاپلوسی ما نباشید و خوش بحالتان که امروزمان را ندیدید!

در پایان تسلیت و تبریک عرض می کنم به پدران و مادران شهدای جنگ تحمیلی و بخصوص شهدای غواص که بخاطر حفظ وطن عزیزترین کسان و جگرگوشه های خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند که تاریخ ایران تا ابد برای آنها درورد خواهد فرستاد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها