تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۸۷۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه صبح امروز مجمع عمومی این فراکسیون گفت که جمع بندی فراکسیون امید درباره مخالفت یا موافقت با وزرای پیشنهادی پیش از آغاز رای‌گیری برای وزرا در مجلس به اطلاع اعضای فراکسیون خواهد رسید.

تدبیر24»بهرام پارسیایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار داشت: جلسه مجمع عمومی فراکسیون امید صبح امروز با حضور ۹۰ نفر از اعضای این فراکسیون برگزار شد. در این جلسه کمیته های تخصصی این فراکسیون گزارشی را در مورد ارزیابی های خود نسبت به وزارتخانه های مختلف ارائه کردند و پس از سخنرانی دکتر عارف برخی نمایندگان نیز نظرات خود را در این زمینه مطرح کردند.

وی افزود: همچنین فرم‌هایی با اسامی ۱۷ وزیر پیشنهادی در اختیار اعضای فراکسیون قرار گرفت و نظر مخالف و موافق اعضای فراکسیون گرفته شد.

پارسایی در پایان خاطرنشان کرد: جمع بندی فراکسیون امید در مورد مخالفت یا موافقت با وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم پیش از رای گیری در جلسه علنی به اطلاع اعضای فراکسیون خواهد رسید.

مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها