واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۵۴۷۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰

بازیگر «مختارنامه» این روزها چه می‌کند؟

محمد صادقی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص فعالیت سینمایی خود گفت: در پروژه سینمایی «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد ایفای نقش کرده‌ام که ده درصد تا پایان پروژه باقی مانده است.
 تدبیر24: محمد صادقی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص فعالیت سینمایی خود گفت: در پروژه سینمایی «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد ایفای نقش کرده‌ام که ده درصد تا پایان پروژه باقی مانده است.
 
وی افزود: در این پروژه نقش یکی از مدیران فدراسیون اتومبیل‌رانی را باز می‌کنم که از «لاله» نقش اصلی این فیلم حمایت او را تا حضور در مسابقات بین‌المللی کمک می‌کند.
 
وی با بیان این مطلب گفت: به غیر از پروژه «لاله» در سریال «بیقرار 2» هم به ایفای نقش پرداخته‌ام و در این سریال نقش یک پزشک متخصص مغز و اعصاب را دارم.
 
صادقی عنوان کرد: پزشکی که من نقشش را ایفا می‌کنم علاوه بر دغدغه‌ حرفه‌ای پزشکی دغدغه‌ اجتماعی و خانوادگی هم دارد.
 
این بازیگر تلویزیون در ادامه اظهار داشت: قرار بود سریال «بیقرار 2» در ماه مبارک رمضان پخش شود اما این طور نشد و در حال حاضر ساخت این مجموعه به تازگی به پایان رسیده است.
 
صادقی در خصوص سریالهای ماه مبارک رمضان اظهار داشت: سیروس مقدم در کارگردانی سبک خاصی دارد ضمن اینکه با کارگردان هنری محسن تنابنده صحنه‌های خوبی را در سریال شاهد بودیم.
 
وی افزود: در سریال پایتخت نکته سنجی دیده می‌شود و در شخصیت‌پردازی آن صمیمت و جذابیت وجود دارد به نظر من پایتخت خیلی خوب به مسائل پرداخته و زندگی هم وطنان ما را در بخشی از جغرافیای کشور نشان می‌دهد. محسن تنابنده امتیاز ویژه‌ای دارد که علاوه بر بازیگری و بازیگردانی، نگارش و شخصیت‌پردازی خوبی هم دارد. در مورد مجموعه‌های دیگر نمی‌توان اظهار نظر کنم چون فرصت نکردم به تماشای آنها بنشینم.
 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
0
0
در سریال مختار نقش ایشون چی بود؟؟!
شما سریال امام رضا را باید میگفتید و نقش مامون!
نظر شما: