واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۸۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
نماینده مجلس:

دولت اقدام عاجل برای تعیین تکلیف استخدام معلمان حق‌التدریس و مربیان پیش‌دبستانی انجام دهد

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس با بیان اینکه نبود امنیت شغلی برای معلمان تبعات و پیامدهای بسیار نامطلوبی برای نظام آموزشی کشور به دنبال دارد، خواستار اقدام عاجل دولت برای تعیین تکلیف استخدام معلمان حق‌التدریس و مربیان پیش‌دبستانی شد.

تدبیر24»مجید کیان پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر ضرورت توجه ویژه وزارت آموزش و پرورش به وضعیت استخدامی آن دسته از معلمان حق التدریس و مربیان پیش دبستانی که با گذشت چند سال از شروع به کار همچنان بلاتکیف مانده‌اند، گفت: بلاتکیفی و نبود امنیت شغلی برای معلمان تبعات و پیامدهای بسیار نامطلوبی برای نظام آموزشی کشور به دنبال دارد که لازم است از سوی دولت اقدام اساسی و عاجل در این رابطه صورت پذیرد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی آرامش خاطر و امنیت شغلی را لازمه حرفه معلمی دانست و گفت: نمی توان از معلمی که تحت فشار مشکلات معیشتی است انتظار داشت تمام هم و غم خود را صرف فعالیت های آموزشی و تدریس خلاقانه کند.

کیان پور با اشاره به نقش سازنده و غیرقابل انکار معلمان در تعلیم و تربیت فرزندان ایران اسلامی از دولت خواست با اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم علاوه بر تعبین تکلیف وضعیت استخدامی معلمان حق التدریس زمینه را برای پویایی هر چه بیشتر نظام آموزشی کشور فراهم کند.


وی با ابراز تاسف از وضعیت شغلی و استخدامی برخی از معلمان، این وضعیت را زیبنده شغل معلمی ندانست و ابراز امیدواری کرد دولت و وزارت آموزش و پرورش در کمترین زمان ممکن گره از این مشکل باز کنند.


این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به شهادت دو نفر از معلمان حق التدریس در حادثه تروریستی مجلس، تصریح کرد: دولت باید تعیین تکلیف معلمان حق التدریس را در اولویت کاری خود قرار دهد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: