واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۸۰۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
فتاح خبر داد:

افزایش وام اشتغال مددجویان کمیته امداد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: وام اشتغال مددجویان کمیته امداد به زودی به ۲۰ میلیون تومان افزایش می یابد.
تدبیر24»پرویز فتاح در مراسم امضای تفاهم نامه بانک ملی ایران وکمیته امداد با هدف تسهیل و تسریع در ارائه تسهیلات به مددجویان افزود: با موافقت بانک مرکزی و در صورت تصویب شورای عالی پول و اعتبارسرانه وام اشتغال مددجویان با رشد 30درصدی به 20میلیون افزایش می یابد.
 
وی گفت: در این تفاهم نامه بانک ملی امسال متعهد به پرداخت 900میلیارد تومان تسهیلات به منظور ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد شده است.
 
فتاح با اشاره به همکاری بانک ملی در پرداخت میزان تسهیلات به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، گفت: تعامل و همکاری بانک ملی با این نهاد موجب شده است که سقف تسهیلات پرداختی در سال جاری به 900میلیارد تومان افزایش یابد. 
 
وی افزود: سال گذشته تعهد بانک ملی برای ارائه تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی 300 میلیارد تومان بوده است که با افزایش 3 برابری این مبلغ در سال جاری به 900 میلیارد تومان رسید.
 
فتاح با بیان اینکه بانک ملی طی 6 سال گذشته یک هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی پرداخت کرده است، افزود: با همکاری بانک ملی در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان، 130  هزار خانوار تحت حمایت  این نهاد خودکفا شده و از چرخه حمایتی خارج شده اند.
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، با بیان اینکه این نهاد بازوی اجرایی نظام در امر ایجاد اشتغال مددجویان است، افزود: کمیته امداد با شناسایی و معرفی افراد نیازمند و واجد شرایط به بانک های عامل به منظور توانمندسازی و خوداتکایی آنان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: