گلعلی بابایی میگوید: خاطرهنویسی در ادبیات ما گل کرده و جایگاه ویژهای پیدا کرده است.
عکسی از کنسرت بانوان نوازنده ایرانی به همراه ارکستر اورگانیزال کیف اوکراین با حضور لاله اسکندری و مارال فرجاد
بهاره رهنما با انتشار عکسی از کیک تولدش نوشت: مرسی از همسر جان و دوستان تئاتر مستقل و شوکوبن عزیز که امشب اخر اجرا منو سورپرایز کردن و در شروع ماه تولدم زودتر از همیشه و هرسال غافلگیرم کردن، امیدوارم برای همتون خوشحالی در راه باشه وروزای بهتر و زیبایی و برکت و نور. پی نوشت: تواد های اذر ماهی من الان بالای دهساله که در صحنه تیاتر انفاق می افته و اینجا همون جاییه که ارزو کردم خداحافظیم با دنیا هم به موقع خودش اونجا انفاق بیفته.
دیدار با فردی که صدایش یادآور خواننده گلپونههاست شیرین است. قرار بر این شد که او را در آسایشگاه محل سکونتش بیشتر ببینیم و با او صحبت کنیم. پوریا هماکنون در آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت ساکن است. آسایشگاهی که به همت آرسن میناسیان، خیّر ارمنی ساخته شد.
یک استاد ارتباطات با اشاره به عملکرد رسانهها برای وادار کردن مسوولان به پاسخگویی، گفت: رسانهها برای پاسخگو کردن مسوولان موجهای رسانهای ایجاد میکنند، اما گاهی این موجها برای مسوولان حساسیتبرانگیز نیست.
رخشان بنی اعتماد در نخستین سالگرد درگذشت زنده یاد توران میرهادی ابراز تأسف کرد که فرهنگنامه کودکان و نوجوانان، اثر ماندگار این چهره فرهنگی، در کتابخانههای مملکت به ندرت یافت میشود.
رضا اسماعیلی مفهوم «انتظار» را در آثار شاعران مختلف بررسی کرده است.
احمد پوری تابوهای زیاد در فرهنگ ما، خودسانسوری و ترس از قضاوت دیگران را از دلایل ننوشتن خاطره در کشورمان میداند.
مجتبی ویسی با بیان اینکه ما خود را افشا نمیکنیم و در جهت کتمان پیش میرویم میگوید: بیان برخی مسائل برای نویسنده سرگذشتنامه در کشور ما تبعاتی دارد که نویسنده از همان ابتدا منصرف میشود زندگیاش را بازگو کند.
ابوالفضل اللهدادی با بیان اینکه از خاطرهنویسی در کشور ما استقبال نمیشود، میگوید: جا نیفتادن خاطرهنویسی و بیاعتمادی مخاطب به خاطرات از دلایل این مسئله است.