بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 24
کد خبر: ۱۰۱۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

رشد تا ۱۰۰ میلیونی مسکن مهر اندیشه

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه گفت: رشد مسکن مهر شهر جدید اندیشه بسیار مناسب بوده و بین ۴۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان برای متقاضیان ارزش افزوده داشته است.
تدبیر24»محمد آیینی اظهار کرد: حدود ۱۴ پروژه مسکن مهر در شهر جدید اندیشه تعریف شده بود که عملیات اجرایی تمام آنها به پایان رسیده و تحویل داده‌ایم. مشکلی هم بابت خدمات زیربنایی و روبنایی نداریم و تمام واحدها دارای متقاضی است. ارزش افزوده واحدها نیز برای متقاضیان بین ۴۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان در هر واحد برآورد می‌شود.

وی افزود: مسکن مهر اندیشه با توجه به این‌که در داخل شهر تعریف شد از خدمات و امکانات مناسبی برخوردار است. البته بعضی پروژه‌ها را احساس کردیم باید توسعه دهیم و هم‌اکنون دو مدرسه و دو مسجد در دست احداث داریم.

مدیرعامل شهر جدید اندیشه همچنین با اشاره به سایر پروژه‌های در دست اجرا و طراحی گفت: یک پروژه شاخص و یک طرح ویژه برای اندیشه تعریف کردیم. طرح ویژه بسیاری از کارهایش انجام شده و در انتظار کمیسیون ماده ۵ استان است که اگر مصوب شود فضای مناسبی را برای سرمایه‌ گذاری در اندیشه فراهم خواهد کرد و برآورد من این است که بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان نیاز  سرمایه‌ گذاری در این طرح است که در مرکز شهر و در شمال و جنوب بازار ایرانی اسلامی اندیشه قرار دارد.

به گفته‌ی آیینی مجموعه‌ای از کاربری‌ها و خدمات عمود بر بازار به طول دو کیلومتر و چیزی شبیه چهار باغ اصفهان را طراحی کردیم که در مجاورت آن چهارباغ محله ایرانی مجموعه مسکونی، تجاری، فرهنگی، سینمایی با سالن‌های متعدد، تالار شهر و فضایی برای تئاتر روباز شهری است که رویدادهای فرهنگی خوب در آن شکل بگیرد و در نهایت مرکز شهر قوی را نوید خواهد داد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه با بیان این‌که دانشگاه جامع شهر در این طرح قرار می‌گیرد گفت: در این طرح دانشگاه جامع شهر دیده شده که مجموعه خواجه نصیر در آنجا حضور پیدا خواهد کرد و دانشکده مدیریت شهری در آنجا راه‌اندازی می‌شود. همچنین فضایی برای بیمارستان تخصصی در این مجموعه دیده شده است.

آیینی، پروژه دیگر را مرتبط با حوزه حمل و نقل دانست و گفت: پروژه شاخص دیگری داریم که به موضوع حمل و نقل برمی‌گردد. البته نه حمل و نقل از نوع ریلی یا عمومی بلکه مسیری را با حدود سه و نیم کیلومتر طراحی کردیم که هم مسیر پیاده روی، هم مسیر دوچرخه و هم مسیر حرکت آب همراه با المان‌ها و نمادهایی است که اندیشه را بیش از گذشته به کل کشور نشان دهد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: