علی رستمی با بیان اینکه "در جاهای مختلف فرودگاه فلاسکهای بزرگ چای و 10 هزار لیوان کاغذی قرار دادهایم"، افزود: به غرفهداران اولتیماتوم دادهایم در صورت اعتراض یک مسافر در خصوص گرانفروشی (اگر حق هم با مسافر نباشد) دیگر اجازه فعالیت آنها را در فرودگاه نمیدهیم.
وی تصریح کرد: به تاکسیهای فرودگاه هم اعلام کردهایم در صورت نارضایتی یک مسافر دیگر اجازه ورود آنها را به فرودگاه نخواهیم داد.
دو روز از این اظهارات میگذرد و بخش زیادی از پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره) لغو شده است، در این شرایط مسافران ازسفرمانده برای عزیمت به شهرهای خود (از جمله تهران) با مصیبت جدیدی روبهرو شدهاند.
ماجرا از این قرار است که تاکسیداران برای انتقال مسافران به رباطکریم و تهران بهترتیب درخواست مبلغ 500 و یکمیلیون تومان را میکنند. یکی از مسافران دراینباره به تسنیم گفت: متأسفانه رانندگان در نبود نظارت و با وجود وعدههای متعدد برای جلوگیری از بروز نابسامانی در حملونقل فرودگاه امام، رانندگان برای مسیر فرودگاه تا تهران یکمیلیون تومان میخواهند، یعنی نفری 250 هزار تومان.
وی بیان کرد: رانندگان خودروهای خود را در پارکینگ، پارک کردهاند و میان مسافران میآیند و پیشنهادات خود را (کرایه 500 هزار تومانی تا رباطکریم و یکمیلیون تومانی تا تهران) ارائه میکنند.
به گزارش تسنیم، لازم به ذکر است که تماس با عضو هیئت مدیره شهر فرودگاهی امام با توجه به اظهارات دو روز قبل وی، برای پیگیری این موضوع بینتیجه ماند.