امروز روز تصمیم گیری و وقت عمل است

امروز روز تصمیم گیری و وقت عمل است

رضا رئیسی - ظریف کت درآورده دو دستانش را به احترام رای ندهندگان بر سینه می گذارد و می گوید: کسانی که رای ندادند بسیار محترم هستند و عزیز، انتخابشان این بوده اما جمعه روز دیگری است
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 30
کد خبر: ۱۰۲۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
رییس‌جمهور در سی‌وپنجمین دوره جایزه کتاب سال:

کتاب انقلاب اسلامی ایران را وارد عرصه جدیدی کرد

رییس‌جمهور گفت: انقلاب اسلامی به آراء و اندیشه‌های مردم و هویت دینی و ملی ایرانیان عزت بخشید البته در این تحول و انقلاب بزرگ کتاب، مکتوب، سخن و صوت نقش اساسی داشت و در فرهنگ و هنر ایران را وارد عرصه جدیدی کرد.
تدبیر24»حجت‌الاسلام والمسلمین  حسن روحانی در سی‌وپنجمین دوره جایزه کتاب سال، گفت: تاریخ انقلاب اسلامی آغاز فصل جدیدی بین قبل و بعد از انقلاب است، همانطور که ورود اسلام به ایران نقطه ممتازی برای تقسیم تمدن و فرهنگ ایران به قبل و بعد از اسلام محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم انقلاب اسلامی را هم وزن دین اسلام قرار دهم اما نقطه عطف بسیار مهمی بود. دوران قبل از انقلاب دوران تحقیر ملت بزرگ ایران توسط استعمارگران و استبدادگران و دوران بعد از انقلاب را به دوران عزت و شکوفایی ملت ایران در سایه عزت ملی تقسیم می‌کنم. احترام به فرهنگ دینی و ملی مردم در این دوران رقم خورد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: