بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 28
کد خبر: ۱۰۲۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
رییس‌جمهور در سی‌وپنجمین دوره جایزه کتاب سال:

کتاب انقلاب اسلامی ایران را وارد عرصه جدیدی کرد

رییس‌جمهور گفت: انقلاب اسلامی به آراء و اندیشه‌های مردم و هویت دینی و ملی ایرانیان عزت بخشید البته در این تحول و انقلاب بزرگ کتاب، مکتوب، سخن و صوت نقش اساسی داشت و در فرهنگ و هنر ایران را وارد عرصه جدیدی کرد.
تدبیر24»حجت‌الاسلام والمسلمین  حسن روحانی در سی‌وپنجمین دوره جایزه کتاب سال، گفت: تاریخ انقلاب اسلامی آغاز فصل جدیدی بین قبل و بعد از انقلاب است، همانطور که ورود اسلام به ایران نقطه ممتازی برای تقسیم تمدن و فرهنگ ایران به قبل و بعد از اسلام محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم انقلاب اسلامی را هم وزن دین اسلام قرار دهم اما نقطه عطف بسیار مهمی بود. دوران قبل از انقلاب دوران تحقیر ملت بزرگ ایران توسط استعمارگران و استبدادگران و دوران بعد از انقلاب را به دوران عزت و شکوفایی ملت ایران در سایه عزت ملی تقسیم می‌کنم. احترام به فرهنگ دینی و ملی مردم در این دوران رقم خورد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: