بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
سه‌شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 25
کد خبر: ۱۰۳۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰

ادامه جنگ نیمار علیه بارسلونا

ستاره برزیلی پاری ‌سن‌ ژرمن به حکم فیفا اعتراض دارد و تاکید کرد که به شکایت خود از باشگاه سابقش بارسلونا تا زمان دریافت حقش ادامه خواهد داد.
تدبیر24»نیمار تابستان گذشته با قراردادی به ارزش ۲۲۲ میلیون یورو بارسلونا را ترک کرد و به پاری ‌سن‌ ژرمن پیوست. با این حال مهاجم برزیلی مدعی بود که تیم کاتالانی باید ۴۰ میلیون یورو به او بدهد.

نیمار قرار بود پس از تمدید قراردادش با بارسا در سال ۲۰۱۶ این مبلغ را دریافت کند اما پس از این که قراردادش را فسخ و به تیم فرانسوی پیوست باشگاه کاتالانی ۴۰ میلیون یورو را به پدرش (مدیر برنامه‌اش) و او نداد.

به همین خاطر مهاجم برزیلی شکایتش را به فیفا ارائه داد. این سازمان پرونده‌ای را در این زمینه باز کرد اما  این شکایت مورد قبول واقع نشد.

این حکم فیفا باعث ناراحتی و خشم نیمار شده است. این مهاجم برزیلی تاکید کرد که به این حکم اعتراض دارد و تا زمانی که به حق خود نرسد دست از تلاش بر نخواهد داشت.

نیمار با این رفتارهای که از خود نشان می‌دهد جنگ تمام عیاری را علیه باشگاه سابق خود آغاز کرده و شاید با پیوستن به رئال مادرید بدترین انتقام را از آنها بگیرد.

برچسب ها: تدبیر24 بارسلونا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: