بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 22
کد خبر: ۱۰۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

تاکید بر استانداردسازی ناوگان هوایی

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جان، باختن تعدادی از هموطنان در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری تهران یاسوج، گفت: امیدوارم با توجه به تکرار گاه به گاه چنین حوادث و سوانح تلخی در کشور، استاندارد سازی ناوگان هوایی کشور و تامین و تجهیز زیرساخت های آن با سرعت هر چه بیشتری در دستور کار قرار گیرد.
تدبیر24»به نقل از اداره کل ارتباطات و تشریفات دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله هاشمی شاهرودی با صدور پیامی ضمن اعلام تسلیت و همدردی خود با خانواده ها و بازماندگان سانحه سقوط هواپیما، بر استاندارد سازی ناوگان هوایی کشور و زیر ساخت های آن تاکید کرد.


متن پیام رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به شرح زیر است:


انا لله و انا الیه راجعون
سانحه تلخ و غم انگیز سقوط هواپیمای مسافربری مسیر تهران-یاسوج و جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان در این سانحه هوایی موجب تالم خاطر اینجانب شد.


این ضایعه تاسف بار را  به پیشگاه  امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده ها و بازماندگان داغدار آن عزیزان، ملت شریف ایران و مردم خوب و نجیب استان کهگیلویه و بویر احمد تسلیت و تعزیت عرض می کنم.


امیدوارم با توجه به تکرار گاه به گاه چنین حوادث و سوانح تلخی در کشور، استاندارد سازی ناوگان هوایی کشور و تامین و تجهیز زیرساخت های آن با سرعت هر چه بیشتری در دستور کار قرار گیرد و مسئولان ذی ربط نیز با دقت به  بررسی علت وقوع سانحه اخیر پرداخته و نتیجه آن را به مردم نیز  ارائه دهند.


سید محمود هاشمی شاهرودی
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: