تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۳ - 2024 November 05
کد خبر: ۱۰۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
جلیلی، نماینده مراغه:

مخالفت با حذف آزمون‌ها ایستادن مقابل سند تحول بنیادین است

نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی معتقد است مخالفت با طرح حذف آزمون‌های مدارس خاص، ایستادن مقابل سند تحول بنیادین است.

تدبیر24»علی جلیلی، نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پانا علت اصلی مخالفت نمایندگان مجلس با طرح حذف آزمون از مدارس خاص را اطلاعات اندک برخی از نمایندگان مجلس از این طرح دانست و تصریح کرد: بعضی از نمایندگان به طور کامل به این مساله واقف نیستند. بنده فکر می‌کنم دوستان ما در مجلس ناخواسته در مقابل سند تحول بنیادین ایستاده‌اند. البته اگر این طرح ابتدا به صورت پژوهشی مطرح و سپس وارد فاز اجرا می‌شد، نمایندگان مجلس نیز از این طرح آگاه و به طور حتم از آن حمایت می‌کردند.
وی ادامه داد: سند تحول بنیادین نظام آموزشی می‌گوید باید در دوره ابتدایی نظام آموزشی به صورت توصیفی باشد، اما سیستم آموزشی ما به گونه‌ای است که بار آزمون‌ها و کلاس‌های آموزش تست‌زنی روز به روز بیشتر می‌شود که این روند صریحا متضاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

جلیلی اجرای این طرح را برای نظام آموزشی مفید دانست و افزود: آموزش و پرورش اقدامات بسیار خوبی در زمینه حذف این آزمون‌ها انجام داده است و این اقدامات باید تا حصول نتیجه نهایی پیگیری شود.

وی در پایان تصریح کرد: اگر ما احساسات و ندای قلبی اولیای دانش آموزان را بشنویم و مشکلات روحی دانش‌آموزان را که متاثر از فضای کنونی است، درک کنیم، قطعا با نظام آموزشی فعلی که مبتنی بر سنجش و آزمون است، همراستا نخواهیم شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: