بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۱۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۳

‌دستگیری 10 نفر شکارچی در قزوین

ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین موفق به دستگیری 10 نفر شکارچی غیر مجاز شدند.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا٬ علی فرهادی با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران یگان‌های حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست قزوین، شهرستان آوج، تاکستان، البرز، منطقه حفاظت شده باشگل و الموت شرقی در 24 ساعت گذشته حین گشت و کنترل و اجرای مقررات شکار و صید در زیستگاه‌های حیات وحش استان قزوین 10 نفر شکارچی را که به طور غیر مجاز مبادرت به شکار قطعه15 پرنده وحشی کرده بودند، دستگیر و تحویل مراجع محترم قضایی شدند.

وی ادامه داد: از متهمین 8 قبضه اسلحه شکاری ساچمه زنی، یک قبضه اسلحه خفیف، یک قبضه سلاح گلوله زنی و لاشه دو قطعه کبک، 13 قطعه کبوتر صحرایی و سایر ادوات شکار و صید کشف و ضبط شد.

مدیرکل محیط زیست استان قزوین افزود‌: 8 نفر از شکارچیان در مناطق شکار و تیر‌اندازی ممنوع الموت شرقی، آوج و منطقه دشتی شهرستان قزوین و دو نفر از متهمین به محض ورود به زون امن منطقه حفاظت شده باشگل با هوشیاری مامورین یگان تاکستان و باشگل دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: منطقه حفاظت شده باشگل با مساحتی حدود 25 هزار هکتار در شمال غربی شهرستان تاکستان واقع شده که گونه‌های جانوری و گیاهی نادر و با ارزش در آن تحت حفاظت قرار می‌ گیرد.

فرهادی افزود: منطقه حفاظت شده باشگل تنها منطقه حفاظت شده استان قزوین زیستگاه پستاندارانی نظیر قوچ ومیش ارمنی، آهو، سیاهگوش، گربه وحشی گراز، گرگ، شغال، روباه و انواع پرندگان خشک‌زی همچون کبک باقرقره است.

مدیرکل محیط زیست استان قزوین با توجه به بارش سنگین برف در مناطق مختلف استان به شکارچیان غیر مجاز هشدار داد که ماموران یگان حفاظت محیط زیست در سراسر استان به طور شبانه روزی مشغول گشت زنی و حفاظت از حیات وحش و عرصه‌های طبیعی هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف طبق مقررات و به طور قاطع با متخلفان برخورد خواهند کرد و از تمامی شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف در عرصه شکار و صید مراتب را به شماره تلفن‌های 3- 02813324900 اداره کل محیط زیست استان قزوین و شهرستان‌ها واحدهای محیط بانی اطلاع دهند.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: