نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 03
کد خبر: ۱۰۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵

کرملین اتهامات آمریکا را رد کرد

کرملین امروز (جمعه) اتهام آمریکا مبنی بر اینکه روسیه بالغ بر یک دهه مشغول توسعه تسلیحات بی ثبات کننده در نقض مستقیم وظایفش براساس معاهدات سابق بوده را رد کرد.
تدبیر24»سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید رو پنجشنبه بعد از اظهارات ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه درباره دستیابی این کشور به تسلیحات هسته‌ای جدید که می‌تواند سیستم‌های دفاع موشکی را خنثی کند این اتهام را علیه روسیه مطرح کرد.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین امروز به خبرنگاران گفت: روسیه قاطعانه اتهام نقض معاهدات بین‌المللی کنترل تسلیحات از سوی خود را رد می‌کند.

پسکوف هم‌چنین این ارزیابی را که "سخنرانی پوتین به عنوان یکی از جنگ طلبانه‌ترین سخنرانی‌های سال‌های اخیر او باعث تشدید انزواری بین‌المللی روسیه خواهد شد"، رد کرده و گفت که این منجر به آغاز یک مسابقه تسلیحاتی نخواهد شد.

برچسب ها: تدبیر24 کرملین
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: