اسنپ‌بك و تداوم ابهام راهبردي

اسنپ‌بك و تداوم ابهام راهبردي

ابراهیم متقی - فشارهاي بين‌المللي و محدوديت‌هاي اقتصادي ايران پس از 5 مهر افزايش بيشتري پيدا مي‌كند. اين امر به‌گونه اجتناب‌ناپذير تأثير خود را بر زندگي اقتصادي و قابليت‌هاي تاكتيكي ايران به‌جا خواهد
منابع انسانی در بزنگاه آینده

منابع انسانی در بزنگاه آینده

محمدمهدی محمدی - روایت و تحلیلی از آخرین گزارش McKinsey & Company معتبرترین شرکت مشاوره مدیریت جهانی با عنوان HR Monitor 2025
جمعه ۱۱ مهر ۱۴۰۴ - 2025 October 03
کد خبر: ۱۰۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

ایران کالا به دنبال چیست؟

مدیر «ایران کالا» اهداف و رویکرد این شبکه که به طور رسمی افتتاح شد را به طور خلاصه توضیح داد.

تدبیر24»اردشیر زابلی‌زاده در گفت‌وگویی با ایسنا در پاسخ به پرسشی درباره اهداف و رویکردهای شبکه «ایران کالا» و تفاوت آن با شبکه تعطیل شده بازار، اظهار کرد: تفاوت این شبکه با شبکه بازار این است که ما به تولیدکننده و محصول کاری نداریم، بلکه هدف ما نشانه‌ای تجاری است. ما می‌خواهیم برندسازی کنیم و برای جذب مخاطب در ژانرهای مختلف تلویزیونی برنامه‌هایی مانند مسابقه، نمایش، پویانمایی و ... تولید خواهیم کرد. در واقع با تولید چنین ژانرهایی سعی می‌کنیم مخاطب خود را جذب و از تولید ملی حمایت کنیم.

او با تاکید بر حمایت از تولید ملی، صنایع کوچک و متوسط در شبکه ایران کالا اظهار کرد: ما هدف درآمدزایی نداریم بلکه هدف ما حمایت از تولید ملی، صنایع کوچک و متوسط است. این صنایع در حال حاضر درآمد چندانی ندارند که بخواهیم از طریق آن‌ها برای خود درآمدی ایجاد کنیم و قصد ما حمایت از آن‌هاست.

مدیر شبکه ایران کالا در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر اینکه آیا راه‌اندازی شبکه ایران کالا به معنای تمرکز آگهی‌های بازرگانی در یک شبکه و کاهش این تبلیغات در دیگر شبکه‌های تلویزیونی است؟ توضیح داد: آگهی‌های بازرگانی در حوزه‌ی اداره کل بازرگانی هستند و از شبکه ایران کالا متفاوت است.

مراسم افتتاح رسمی شبکه «ایران کالا» که حدود یک سال از پخش آزمایشی آن می‌گذشت، ۱۲ اسفند ماه با حضور جمعی از سیاسیون، اهالی فرهنگ و هنر و ورزش در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: