تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 18
کد خبر: ۱۰۶۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

هوای تهران در شرایط «سالم» است

شرکت کنترل کیفیت هوای پایتخت وضعیت هوای تهران را سالم اعلام کرد.
تدبیر24»شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران اعلام کرد که وضعیت کیفیت هوا در روز جاری (ششم فروردین‌ماه) در وضعیت سالم قرار دارد.

بر این اساس، میانگین ۲۴ ساعته گذشته کیفیت هوای تهران تا ساعت ۸ صبح امروز با شاخص ۹۳ در شرایط سالم قرار دارد و میزان مونوکسید کربن در هوای پایتخت عدد ۱۷ را نشان می‌دهد که در وضعیت پاک قرار دارد و عدد ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون نیز عدد ۶۷ را نشان می‌دهد که در وضعیت سالم قرار دارد.

در ادامه شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، مقایسه‌ای از شاخص کیفیت هوای تهران در پنج روز ابتدایی سال ۹۷ را نسبت به مدت مشابه سال گذشته بر حسب تعداد روز منتشر کرده که نتایج نشان می‌دهد در پنج روز ابتدایی سال ۹۶، ۴ روز پاک و یک روز سالم را تجربه کردیم اما در پنج روز ابتدایی سال ۹۷، تنها یک روز پاک و دو روز سالم و دو روز ناسالم برای گروه‌های حساس را گذرانده‌ایم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: