تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۱۰۶۶۵
تعداد نظرات: ۲۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰
آیا نظارت روی صدا و سیما قانونمند می شود؟

چشم نظارتی بهارستان به سوی تپه های جام جم

صداوسیما یک رسانه ملی است و دربرگیرنده نظرات تمامی افكار و عقاید جامعه باید باشد اما در حال حاضر این سازمان از رسانه ملی به حد یك تریبون برای یك جناح تبدیل شده است . . .

تدبیر24 : كمیسیون فرهنگی مجلس بررسی طرح یك فوریتی نظارت بر اداره صداوسیما را در دستور كار دارد كه در صورت تصویب نهایی شورای نظارت می‌تواند در حوزه اختیارات قانونی خود از رئیس سازمان سوال كند و در صورت قانع نشدن دو سوم اعضا، گزارش موضوع به دفتر مقام معظم رهبری ارسال می‌شود. عضو شورای نظارت برسازمان صداوسیما، با بیان این كه رویكرد‌های اخیر این سازمان اشتباه بوده است، از جناحی شدن رسانه ملی انتقاد كرد.

رمضان شجاعی كیاسری گفت: سازمان صداوسیما یک رسانه ملی است و دربرگیرنده نظرات تمامی افكار و عقاید جامعه باید باشد اما در حال حاضر این سازمان از رسانه ملی به حد یك تریبون برای یك جناح تبدیل شده است. نماینده ساری در مجلس نهم افزود: این رسانه خود را در برابر هیچ یك از قوای سه گانه پاسخگو نمی‌داند و رویكرد‌های ارائه شده نیز كاملا اشتباه بوده است. نحوه عملكرد رسانه ملی از مدت‌ها پیش مورد انتقاد نخبگان، جناح‌های سیاسی و گروه‌های مختلف جامعه قرار گرفته است. شورای نظارت بر این سازمان ملی نیز بارها در مصاحبه‌های خود از این موضوع پرده برداشته بودند.

اما نكته جالب این است كه این رسانه كه مدیریت آن اذعان دارد متعلق به تمامی آحاد جامعه است در طی چند سال گذشته كاملا جناحی عمل كرده است. ساخت و تولید برنامه‌ها و سریال‌های بی‌محتوا، تولید برنامه‌های جناح محور، از مهم‌ترین انتقادات بسیاری از گروه‌های سیاسی بوده است. منصور حقیقت پور عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم نیز ضمن اذعان نكات اشاره شده خاطرنشان كرد: مدیریت رسانه ملی، در بسیاری از مواقع ضعیف و جزیره‌ای عمل كرده است. از آن سو بسیاری از نمایندگان مجلس، ضمن انتقاد از نحوه عملكرد سازمان صداوسیما، از سانسور شدن تصویرشان بعد از انتقاد سخن به میان آورده‌اند.

شجاعی کیاسری، در این رابطه از تهیه طرحی خبر داد كه می‌توان اعمال نظارت بیشتری بر رسانه ملی به وجود بیاید و در این باره خاطرنشان کرد: این طرح مدیریت رسانه ملی را وادارمی كند كه در برابر مجلس پاسخگو باشد. به گفته وی، كمیسیون فرهنگی مجلس بررسی طرح یك‌فوریتی نظارت بر اداره صداوسیما را در دستور كار دارد كه در صورت تصویب نهایی شورای نظارت می‌تواند در حوزه اختیارات قانونی خود از رئیس سازمان سوال كند و در صورت قانع نشدن دو سوم اعضا، گزارش موضوع به دفتر مقام معظم رهبری ارسال می‌شود. البته در این طرح، بسیاری از ابهامات همچنان باقی می‌ماند. انحصار پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی و استفاده از امكانات ماهواره از سوی سازمان صداوسیما از مهم‌ترین ابهامات بر جا مانده از این طرح است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۹
بیطرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
0
4
سلام
در سایت یالثارات برای مخالفت با پخش برنامه پیشنهادی ضرغامی که مربوط به پخش برنامه ای در رابطه با مسابقه ای با حضور خانمها است، میخوانیم:
- حالا که قرار به جذب مخاطب است به برادر ضرغامي پيشنهاد مي‌کنيم براي صرفه‌جويي و جذب مخاطب بيشتر، چند تا از شبکه‌هاي ماهواره‌اي ترکيه، جنوب شرق آسيا و ايتاليا را به جاي شبکه‌هاي داخلي بازپخش کنند! هم مخاطب بيشتري جذب مي‌کند و هم هزينه‌ها کاهش مي‌يابد! "تازه مردم اصل جنس را مي‌بينند نه کپي متقلبانه آن را"!
به جمله اخر دقت کنید و ببینید چه هوسرانهایی دم از شریعت میزنند!صدا و سیما پی جلب نظر این ادمهاست! که خوشبختانه هرگز هم با هم به توافق نرسیده اند. وقتی در مقابل پخش یک مسابقه ساده اینطور جبهه میگیرند، میخواهید فضای برابر برای جناحهایی باز بگذارند که فتنه گر میخوانندشان؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
0
3
من رفتم خبر رو تو سایتشون پیدا کردم. باورم نمیشد اینقدر وقیح باشند. یعنی واقعا زن ایرانی رو جنس دسته دوم میدونند؟!!! بیخود نیست از زن ایرانی فقط توقع خونه داری و زایمان دارند!!!!!! میخوان برن با اصل جنس ... انشاءالله جزاتون رو از فاطمه زهرا بگیرید.
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of)
انشاءالله! اینها کسانی هستند که حتی به نحوه تبلیغات صدا و سیما هم در مورد یک رنگ مو اعتراض دارند، به این عنوان که نگاه ابزاری به زن نشود. آن وقت ببینید خودشان چطور با زن برخورد میکنند!! این که هیچ از نام سخنگوی وزارت خارجه به جای نام خانوادگی ایشان استفاده میشود. دولت حفظ شأن و حقوق زنان را مطالبه کند. این چه وضعیتی است؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
0
3
یه سوال:
به نظرشما چراصداوسیما در هیچ یک از خبرهایش به موضوع بابک زنجانی که داغترین موضوع خبری کلیه رسانه هااست نمی پردازد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
تو صدا و سیما از آدم ها حرف میزنند نه از "بز"ها! هرچند که بزها کولاک کنند و دزدی کنند در حد لالیگا!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
واسه اینکه هرشب یه سریال بنام هواپیمایی قشم توسط سیما پخش میشه
ضرغامی!
| Iran (Islamic Republic of)
قراداد چند صد میلیاردی مابین ضرغامی و ب .ز درخصوص پخش سریال هزاران قسمتی هواپیمایی قشم از شبکه یک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
جالبه بیست وسی ورسانه ملی با خبرنگارهای به اصطلاح حرفه ایش آب خوردن مدیران روحانی را می بینند ولی دریغ از بابک خان وخبرهایش
گویا بابک خط قرمزه ضرغامیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
0
3
پیامبر فرمود: تنها کریمان زنان را گرامی میدارند و تنها لئیمان آنان را خوار میسازند و به آنها اهانت میکنند. از همینجا بشناسید افرادی را که دم از حفظ کرامت زن میزنند. ما که گوشهایمان را به روی این لئیمان و حامیان صدا و سیماییشان بستیم! از منظر روانشناختی میگم وقتی میخوایید نظر واقعی کسی را در مورد موضوعی بدونید به حرفهایی که مستقیما درباره آن مضوع میزند توجه نکنید! بلکه از لابلای رفتارها و حرفهای دیگرش و و وقتی که متمرکز بر آن موضوع خاص نیست، نظر واقعی اش را فهم کنید. چون انسان باورهای ناخودآگاه خود را در این مواقع به منصه ظهور میگذارد.
پاسخ ها
موافق
| Iran (Islamic Republic of)
چرا وزارت فرهنگ یالثاراتو بازخواست نمیکنه؟ یکی در این سایت و تخته کنه. چه طرز حرف زدنه!
یک زن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
0
1
اگه اینا به فکر حفظ شأن زن بودند که تمام وزراشون مرد نبودن!!! خوبه جمع آقایون تو دولت جمعه و فقط یک زن اون هم در وزارت خارجه مقام رسمی داره. آقای جنتی تا به حال چه واکنشی نسبت به این بی حرمتی از خود نشان دادید؟ زنان تا کی باید از هر طیفی در این مملکت آسیب ببینند؟ با این اوضاع میخواهید چهار سال آینده دولت اعتدال دوباره رأی بیاورد؟!
نازنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
0
1
تعجب میکنم چرا افراطیها اینقدر به صدا و سیما میپرن؟ صدا و سیما که چهره هر چی زن فعال و موفق در جامعه و مشاغل بیرون از خانه است رو بد و مخرب نشون میده و فقط از زنان خانه دار ، گردگیر و جارو به دست و مطیع پدر و برادر و شوهر چهره مثبت میسازه!! این حرفشون نشون میده اصل جنس از نظر این جماعت همون زن غربی فعال در حوزه های مختلفه و زنان ما نباید به موعظه های اینها گوش کنند و الکی خودشونو خونه نشین کنند.
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
0
1
وا؟!! مگه مجلس تا حالا بر صدا و سیما نظارت نداشته؟ بیخود نیست اینقدر این نهاد خودسره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
0
1
زنان بیش از پنجاه درصد آراء این جامعه رو در دست دارند. پس سایت تدبیر و دولت محترم! بدون واکنش نمونید چون چهار سال آینده خیلی هم زمان دوری نیست.
طالب اجرای عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
0
1
این طرح نباید طرح "یك فوریتی" نظارت بر صداوسیما باشد. مجلس و دولت با هم و به طور مشترک بایستی نظارت تام و تمام بر عملکرد صدا و سیما داشته باشند تا این رسانه عمومی بتواند بیطرفی خود را حفظ کند و اینطور جانبدارانه تنها منویات یک جناح خاص در آن بیان نشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
0
1
چرا نظر منو منتشر نمیکنید؟ دو روزه براتون فرستادم؟ از چه نظر غیر قابل انتشاره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
0
1
نه تا غیر قابل انتشار؟!!! از تو بعیده تدبیر!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
0
1
بابا کامنتای مارو پخش کنید. خوبه دیگه نظر ندیم؟! اینه احترامتون به نظر مخاطب؟
مرتضی خاکپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
1
0
...

رزمندگان فراموش شدگان جنگ .

تعطیلی فرهنگ ایثار و شهادت .


و جنگ تمام شده بود و پس از پذیرش قطعنامه 598 و صلح بین

ایران و عراق و منحل شدن یگان های جبهه و جنگ :

ما رزمندگان را بدون دادن حقوق پایانی دادند و به حال خود رها کردند .

شانس آوردیم که پس از پایان جنگ و برقراری امنیت وجمع شدن بساط

جبهه و جنگ ؛ همه ما رزمندگان را در دریا نریختند .

یاید تشکر کنیم که ما رزمندگان را در دریا نریختید .

و البته اگر ما رزمندگان را در دریا می ریختند آب همه ما را می برد و دیگر رزمنده ای

نمی ماند که گرفتار حقوق و معیشت بشود و همه راحت می شدند .

به 75 میلیون نفر ایرانی حقوق می دهند فقط رزمندگان بی مستمری حقوق و معیشتند که

معنی پیدا کند ؟!

و عدالت و حق الناس و مال مردم و اخلاق و معیشت هم کشک .

و دیانت هم همان در کتاب جایش خوب است . که بماند و الگو شود ؟!

و اینکه چه پولی بدهند و همه ما را در دریا بریزند و از دست ما راحت شوند .

و خودشان بدون رنج و درد و جنگ و بدون زحمت همه ثروت و امنیت ایران را صاحب

شدند . و به زندگی اشرافیت رسیدند . البته که مبارکشان باشد .

باز هم تشکر می کنیم .

و حالا که ما را در دریا نریختید . حق الناس مستمری حقوق و معیشت ما رزمندگان

و جانبازان زیر 25 ٪ را بدهید . که زندگی خرج دارد و فقر امانمان را بریده است ؟!

و بدانید و آگاه باشید که این فقر و فلاکت و ظلم به رزمندگان و جانبازان زیر 25 ٪ را

تاریخ ایران و جهان به ثبت رسانده است و هیچ راه گریزی نیست . حتی اگر ما نگوییم و

خاموش بمانیم ؟!

و مجلس ودولت در بودجه 93 اصلا رزمندگان و جانبازان زیر25 ٪ را ندیدند . انگار بکل دفاع مقدس و نجات ایران و اسلام توسط این دلاور مردان را از تاریخ ایران پاک کرده اند . ولی بدانند که این خیالی باطل است . و 8 سال جنگ رزمندگان ایران با عراق متجاوز از یادها نمی رود و در تاریخ ثبت است . همانطور که ظلم به رزمندگان ثبت است ؟!

هر نفسي كه فرو ميرود ممد حيات است و چون برون مي آيد

مفرح ذات ، که در دریا ریخته نشدیم ؛ تشکر می کنیم .

چرا هیچ کس مدیون خودش را به رزمندگان ادا نمی کند و حتی به ستیز با این

عاشورائیان برخواسته اند .؟!

آیا نجات ایران و اسلام یک اشتباه بود ؟!


بصحرا بنگرم صحرا تو بینم ... به دریا بنگرم دریا تو بینم

به هر جا بنگرم در روز و در شب ... نشان از فقر رزمنده ؛ تو بینم

http://mkhakpour9.persianblog.ir
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خودت فهمیدی چی گفتی داداش؟ چه ربطی داشت؟
نظر شما: