بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 18
کد خبر: ۱۰۶۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۴

آغاز فعالیت شورای صنف روزنامه‌نگاری

شورای هماهنگی انجمن‌های صنفی روزنامه‌نگاری با مشارکت جمعی از تشکل‌های صنفی و تخصصی روزنامه‌نگاری، رسماً آغاز به کار کرد
به گزارش تدبیر24 به نقل از فارس،کاووس صادقلو رئیس شورای هماهنگی انجمن‌های صنفی روزنامه‌نگاری با اعلام این خبر، گفت: پس از برگزاری چند جلسه با حضور جمعی از تشکل‌های صنفی و تخصصی روزنامه‌نگاری، سرانجام شورای هماهنگی انجمن‌های صنفی روزنامه‌نگاری با هدف "هم‌افزایی ظرفیت‌های موجود نهادهای صنفی و مدنی"، "تقویت تشکل‌های صنفی"، "تقویت مهارت‌های حرفه‌ای اصحاب و اهالی رسانه‌" و همچنین "ترغیب دولت به واگذاری امور تصدی در حوزه رسانه به تشکل‌های قانونی موجود" آغار به کار کرد.


صادقلو افزود: در آخرین جلسه این شورا همچنین طی انتخاباتی، کاظم‌پور مدیرعامل خانه مطبوعات ایران به عنوان نائب رئیس و دبیر شورای هماهنگی انجمن‌های صنفی روزنامه‌نگاری انتخاب شد و بنا بر رای اعضا، ریاست این شورا نیز به بنده واگذار شد.

وی ادامه داد: در جلسه یاد شده، دبیر پیشنهادی جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها که قرار است اواخر بهمن و اوایل اسفند برگزار شود، از سوی شورا به معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد.

به گفته صادقلو، در جلسه فوق‌الذکر، بنا به رأی اعضای شورا میثم زمان‌آبادی به عنوان نماینده این شورا در "کمیته ارزیابی کیفی نشریات" و حسن کربلایی به عنوان نماینده شورا در "کارگروه کار حرفه‌ای روزنامه‌نگاری" انتخاب شدند.

رئیس شورای هماهنگی انجمن‌های صنفی روزنامه‌نگاری در پایان گفت: تشکل‌های صنفی مشروع و قانونی موجود در عرصه روزنامه‌نگاری در آینده نزدیک می‌توانند برای عضویت در این شورا درخواست‌ خود را ارائه کنند و شورا نیز بر اساس آئین‌نامه، در صورت احراز شرایط، با عضویت تشکل‌ها موافقت خواهد کرد.

صادقلو افزود: اطلاعات کامل درباره اعضا، وظایف و شرایط عضویت تشکل‌ها در شورای هماهنگی انجمن‌های صنفی روزنامه‌نگاری به زودی در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
0
0
قابل توجه آقایون منتقد دولت جدید (مزد بگیر های سایبری ساعتی هفت تومان ) این از وعده های آقای روحانی بود که عملی شد
نظر شما: