بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۱۰۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸
در گفتگو با تدبیر24 مطرح شد؛

نظر الهه کولایی درباره شهردار اصلح

کاندیدایی که پیونددهنده عرصه دانشگاهی و اجرایی بوده و با چالش های تهران آشنا باشد مناسب ترین گزینه است.
تدبیر24»الهه کولایی استاد علوم سیاسی دانشگاه و فعال سیاسی درباره کاندیدای مطرح شده شهرداری تهران به خبرنگار تدبیر24 گفت : کاندیدایی که پیونددهنده عرصه دانشگاهی و اجرایی بوده و با چالش های تهران آشنا باشد مناسب ترین گزینه است.

به گزارش خبرنگار تدبیر24 کولایی در این رابطه افزود: در میان نامزدها، فردی که تجربیات دانشگاهی و نظری او در کنار ظرفیت های اجرایی و عملی زمینه ساز خدمت به مردم تهران است، گزینه مناسب است.

این فعال حقوق زنان با اشاره به اینکه طرح برنامه هایی نظیر محله های هوشمند، برگزاری کمپین های شهری، ایجاد اشتغال، شهر کارآفرین، مردم سالاری و تقویت زیربناهای مربوط به آن، توجه به فضاهای شهری و پاسداری از هویت بافتهای تاریخی می تواند نقاط مثبت برنامه های نامزدها باشد گفت: نامزدی که چنین برنامه هایی را ارائه داده و ضمن ایجاد پیوند عرصه های دانشگاهی با عرصه های عملی و اجرایی با چالش های تهران آشنایی داشته باشد، مناسب ترین گزینه است.

شایان ذکر است کولایی، چهره دانشگاهی که پیش از این حدود ۶ ماه پیش، یکی از کاندیداهای ‌شهرداری تهران بود، اعلام داشت که در انتخابات جدید شهرداری تهران نامزد نخواهدشد و ترجیح می دهد به فعالیت های آموزشي و پژوهشی خود بپردازد.
باتوجه به اظهارنظر صورت گرفته درباره شهردار اصلح، به نظر می رسد گزینه مورد توجه کولایی، پیروز حناچی باشد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: