اسنپ‌بك و تداوم ابهام راهبردي

اسنپ‌بك و تداوم ابهام راهبردي

ابراهیم متقی - فشارهاي بين‌المللي و محدوديت‌هاي اقتصادي ايران پس از 5 مهر افزايش بيشتري پيدا مي‌كند. اين امر به‌گونه اجتناب‌ناپذير تأثير خود را بر زندگي اقتصادي و قابليت‌هاي تاكتيكي ايران به‌جا خواهد
منابع انسانی در بزنگاه آینده

منابع انسانی در بزنگاه آینده

محمدمهدی محمدی - روایت و تحلیلی از آخرین گزارش McKinsey & Company معتبرترین شرکت مشاوره مدیریت جهانی با عنوان HR Monitor 2025
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۴ - 2025 October 02
کد خبر: ۱۰۸۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

وظیفه وزارت آموزش و پرورش چیست؟

عضو هیئت رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه کار وزارت آموزش و پرورش دانشگاه داری نیست، معتقد است این امر مشغولیت ذهنی برای مدیران آموزش و پرورش ایجاد می‌کند.
تدبیر24»علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره انتقال دانشگاه فنی و حرفه‌ای از وزارت آموزش و پرورش به وزارت علوم، گفت: وزارت آموزش و پرورش می‌بایست صرفا به دانشگاه‌هایی همچون فرهنگیان، تربیت معلم یا شهید رجایی نظارت کند؛ بنابراین این انتقال از نظر مباحث علمی کارشناسی شده صحیح است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمانی که وزارت آموزش و پرورش وارد مقوله دانشگاه‌داری شود، بطور حتم تمرکز لازم برای اجرایی امور تخصصی‌اش را نخواهد داشت؛ در حالی که باید تمرکز خود را بر دو اصل پرورش معلم و دانش آموزان متمرکز کنند و نظارت جامع در این خصوص داشته باشد.

سلیمی افزود: ورود آموزش و پرورش به بحث دانشگاه‌داری به طور حتم ذهنیت مدیران را مشغول می‌کند بنابراین برای اجرایی شدن بهینه امور آموزش و پرورش نباید امور دانشگاه فنی و حرفه‌ای از قبیل اعتبارات بودجه‌ای در این وزارتخانه متمرکز شود.

عضو هیئت رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآورشد: کار وزارت آموزش و پرورش دانشگاه‌داری نیست.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: