بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۵

بهره‌برداری از بزرگ ترین ترمینال مسافری دریایی کشور تا یک ماه آینده

سرپرست اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: ترمینال مسافری بندر شهید حقانی بندرعباس با بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی در مراحل پایانی ساخت قرار دارد.
به نقل روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، سید علی استیری‌ از پایان عملیات اجرایی بزرگترین ترمینال مسافرت‌های دریایی کشور خبر داد.

وی ادامه داد: ترمینال مسافری بندر شهید حقانی در زیر بنای 3800 متر مربع در 2.5 طبقه اجراشده است.

به گفته وی‌ ایمنی مسافران دریایی، جذب گردشگر، خدمات دهی به مسافران از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

استیری با اشاره به اینکه این طرح برای 100 نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد کرده است‌، گفت: این ترمینال مسافری تا اواخر مردادماه جاری آماده بهره برداری خواهد شد.

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی یادآور شد‌: ساخت پایانه مسافری شهید حقانی از ابتدای سال 90 قبل آغاز و برای ساخت آن 10 میلیارد تومان هزینه شده است.

بنابراین گزارش‌ این ترمینال مسافری شامل مراکز فروش بلیت، سالن‌های انتظار، نمازخانه، رستوران، کافی شاپ و مرکز استراحت است که در مواقع بروز شرایط نامساعد جوی و تعطیلی موقت بندر‌، مسافران می‌توانند در فضایی مطلوب از امکانات موجود استفاده کنند.

هم‌اکنون در بندر مسافری شهید حقانی روزانه به طور متوسط 10 هزار مسافر با 47 فروند شناور بین جزایر قشم و هرمز رفت و آمد می‌کنند.

طرح توسعه بندر شهید حقانی مشتمل بر چندین فاز است که طی سال‌های گذشته اصلی‌ترین فازهای آن اعم از اسکله‌های رو رو و حوضچه به بهره‌برداری رسیده است، ترمینال مسافری این بندر نیز یکی از فازهای اصلی است که با بهره برداری از آن، این بندر در ردیف بنادر پیشرفته مسافری منطقه قرار می‌گیرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: