اسنپ‌بك و تداوم ابهام راهبردي

اسنپ‌بك و تداوم ابهام راهبردي

ابراهیم متقی - فشارهاي بين‌المللي و محدوديت‌هاي اقتصادي ايران پس از 5 مهر افزايش بيشتري پيدا مي‌كند. اين امر به‌گونه اجتناب‌ناپذير تأثير خود را بر زندگي اقتصادي و قابليت‌هاي تاكتيكي ايران به‌جا خواهد
منابع انسانی در بزنگاه آینده

منابع انسانی در بزنگاه آینده

محمدمهدی محمدی - روایت و تحلیلی از آخرین گزارش McKinsey & Company معتبرترین شرکت مشاوره مدیریت جهانی با عنوان HR Monitor 2025
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۴ - 2025 October 02
کد خبر: ۱۱۰۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰

بخشی از مشکلات آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه حدود 10 درصد مدارس به صورت دونوبته اداره می‌شوند گفت: یک سوم مدارس نیازمند بازسازی و مقاوم سازی هستند.
تدبیر24»سید محمد بطحائی در گردهمایی خیرین مدرسه ساز با بیان اینکه براستی چه کار نیکی والاتر از آن است که چاردیواری بسازیم که صدای بالندگی از آن به گوش برسد گفت: امروز آموزش و پرورش ما به خود می بالد که در دو دهه بزرگانی نهضت عظیم مدرسه سازی را ثبت و ضبط کردند و مجمعی در کنار آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس مسئولیت جذب خیران برای ساخت مدارس را برعهده گرفتند.

وی افزود: امروز از 530 هزار کلاس درس در میهن اسلامی بیش از 110 هزار کلاس توسط خیرین ساخته و تحویل آموزش و پرورش شده است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه این خیرین آورده ای بیش از دولت در این سالها داشته اند و انقلابی بزرگ از مدرسه سازی را به نمایش گذاشتند گفت:
حدود 10 درصد مدارس به صورت دونوبته اداره می‌شوند و یک سوم مدارس نیازمند بازسازی و مقاوم سازی هستند.

بطحائی با اشاره به ارتقای سطح مشارکت خیرین و واقفین در امر مدرسه سازی گفت: حضور پررنگ بیش از 650 هزار خیر در داخل و یکهزار خیر در سراسر جهان بازوی توانمندی برای ماست و از دستاوردهای نیکوی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امام راحل معتقد بودند همه ایران باید مدرسه شوند و رهبری مدرسه سازی را صدقه جاری تلقی کرده اند و مردم ما اهل خیر اند و به پشتوانه فرهنگ و تمدن غنی این مهم همواره رو به تزاید بوده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: