بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۷

دیدار رییس‌جمهور ارمنستان با حسن روحانی

رییس‌جمهور به روابط تاریخی و دیرینه ایران و ارمنستان اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران بر پایه اشتراکات فرهنگی و تمدنی همواره تعاملات خود با ارمنستان را گسترش و آن را مبنای تحکیم روابط و همکاری‌ها قرار داده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز (دوشنبه) در ادامه دیدارهای خود با روسا و مقامات شرکت‌کننده در مراسم تحلیف‌، در دیدار سرژ سرکیسیان رییس‌جمهور ارمنستان افزود: روابط ایران و ارمنستان همواره دوستانه، نزدیک و بر پایه تأمین منافع دو جانبه بوده و قطعاً در آینده نیز تلاش تهران معطوف به تعمیق روابط و ارتقای سطح همکاری‌ها در همه زمینه‌ها خواهد بود.

رییس‌جمهور اضافه کرد: ارمنستان در مجامع بین‌المللی و در موضوعات گوناگون مواضع نزدیک و دوستانه‌ای با ایران داشته و یقناً این مساعی مشترک در راستای تأمین هر چه بیشتر منافع دو کشور ادامه خواهد یافت.

روحانی همچنین، حل و فصل مشکلات منطقه را به نفع همه کشورها و موجب تثبیت و تقویت ثبات و امنیت منطقه عنوان کرد.

سرژ سرکیسیان رییس‌جمهور ارمنستان نیز در این دیدار ضمن تبریک مجدد انتخاب و آغاز به‌کار دکتر روحانی به عنوان رییس‌جمهور ایران و ابراز خوشحالی از شرکت در مراسم تحلیف وی تصریح کرد: ایران و ارمنستان در کنار هم از یک راه طولانی تاریخی عبور کرده‌اند و در 20 سال گذشته نیز همکاری‌ها و روابط مؤثر و سازنده‌ای با یکدیگر برقرار کرده‌اند.

رییس‌جمهور ارمنستان تأکید کرد: مطمئنم در دوران جدید همکاری‌های ایران و ارمنستان با تلاش‌های مسئولان دو کشور ضمن تقویت و تحکیم دوستی میان دو ملت‌، روابط دوجانبه و منطقه‌ای نیز در عرصه‌های مختلف از جمله در زمینه اقتصادی گسترش خواهد یافت.

به گزارش ایسنا، وی همچنین به منظور شرکت در مراسم تحلیف رییس‌جمهور کشورمان که عصر یکشنبه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، به ایران سفر کرده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: