بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۱۱۱۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

ساختار جدید در آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش از آماده شدن ساختار جدید این وزارتخانه و ارسال آن به سازمان امور اداری و استخدامی خبر داد.
تدبیر24»سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در خصوص ساختار جدید این وزارتخانه و کم شدن یک معاونت، اظهار کرد: این ساختار پس از بررسی‌های فراوان آماده شده است و به‌زودی به سازمان امور اداری و استخدامی ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: باید در سازمان امور اداری و استخدامی جلساتی را برگزار کنیم و در خصوص ساختار وزارت آموزش و پرورش به تفاهم نهایی برسیم.

بطحایی در پاسخ به این پرسش که در ساختار جدید وزارت آموزش و پرورش چه معاونت‌هایی با هم ادغام خواهند شد، گفت: با توجه به اینکه اعلام این موضوع حساسیت‌های را ایجاد می‌کند تا زمان نهایی شدن آن، اعلام نمی‌کنیم.

وی تصریح کرد: ما یک مدل پیشنهاد برای ساختار جدید آموزش و پرورش آماده کرده‌ایم.

ماجرای کوچک‌سازی دولت از چندین ماه پیش مطرح شده است و وزارتخانه‌ها به دنبال طراحی ساختار جدید خود هستند؛ وزارت آموزش و پرورش در حال حاضر 6 معاونت دارد که باید به 5 معاونت کاهش دهد.

هم اکنون وزارت آموزش و پرورش دارای 6 معاونت شامل «معاونت آموزش ابتدایی»، «معاونت آموزش متوسطه»، «معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی»، «معاونت حقوقی و امور مجلس»، «معاونت شو فرهنگی» و «معاونت تربیت بدنی و سلامت» است؛ البته رؤسای سازمان تابعه آموزش و پرورش هم معاون وزیر محسوب می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: