بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۱۱۱۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶

مشروبات الکلی در مهمانی فیلمساز ایرانی

روایت بازیگر زن لبنانی از حضور در پارتی منزل کارگردان سینما و تلویزیون ایران!
تدبیر24» "دارین حمزه" با بازی در فیلم «کتاب قانون» ساخته «مازیار میری»، کارگردانی که آثاری در سینما و تلویزیون ایران داشته است و در حال حاضر هم به عنوان عضو شورای پروانه ساخت فیلم‌های سینمایی نسبت به نظارت و ارزشیابی آثار سینماگران و همچنین صلاحیت فیلمسازی متقاضیان نظر می‌دهد، به چهره نسبتا شناخته شده‌ای برای مخاطبان سینمای ایران تبدیل شد.

به گزارش وب‌سایت "سینماژورنال"، اولین حضور "دارین حمزه" در سینمای ایران هم همین «کتاب قانون» بود؛ او ده سال قبل برای بازی در این فیلم به ایران آمد و هرچند این فیلم به لحاظ مضمون با مشکلاتی در اکران مواجه شد اما بعد از روی پرده رفتن فیلم بود که به ناگاه نام "دارین حمزه" و لهجه خاصی که با آن فارسی حرف می‌زد مورد توجه قرار گرفت.

بعد از حضور «دارین حمزه» در ایران، فیلمی از این بازیگر زن لبنانی در فضای اینترنت منتشر شد که وی به صحبت کردن درباره حضور در پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی ایران پرداخته است. وی آشنایی خود با سینمای ایران را زمانی دانسته که در لندن سینما می‌خوانده و در درس "سینمای جهان" با بخشی مواجه شده به نام "سینمای ایران".

وی دلیل انتخاب خود برای بازی در "کتاب قانون" به کارگردانی «مازیار میری»، عضو فعلی شورای صدور پروانه ساخت وزارت ارشاد را این دانسته که صورتش هیچ جراحی زیبایی نداشته و عوامل فیلم به دنبال بازیگری می‌گشته اند که صورتش طبیعی باشد.


"دارین حمزه" در بخشی از این گفتگو به بازگویی خاطره‌ای از شرکت در پارتی یکی از کارگردانان ایرانی که با وی کار کرده پرداخته است:

او با اشاره به اینکه در سینمای ایران می‌بایست پوشش متناسب را رعایت می‌کرده، از زمانی گفته که برای حضور در مهمانی یک کارگردان هم با همان پوششی که بیرون از آن استفاده می‌کرده حاضر شده است!

"حمزه" با اشاره به اینکه آقای کارگردان ایرانی مورد نظر شام خوشمزه ای را برایش تدارک دیده بود و وی نیز با پوشش کاملا پوشیده و مشابه پوششی که جلوی دوربین داشته در مهمانی حاضر شده، وقتی پوشش بانوان داخل خانه را آزادانه دیده و خودش مانند پیرزن‌ها لباس پوشیده دچار تعجب شده است!

بنا به گفته یکی از نزدیکان کارگردان مذکور به «ستاره سینما»، در مهمانی یا همان پارتی منزل او،  زن‌های حاضر در مهمانی که برخی از آنها هم سابقه کار با این کارگردان را داشته‌اند، لباس مهمانی شب بر تن داشتند و مشروبات الکلی هم در این مهمانی سرو شده، امری که با تعجب بازیگر خارجی روبرو شده است!

با توجه به فعالیت کارگردان مذکور در سینما و تلویزیون و علاقه برخی از مدیران فرهنگی سینمای ایران به این کارگردان مورد حمایت مالی برخی دستگاههای فیلمسازی دولتی، نام وی فعلا نزد «ستاره سینما» محفوظ باقی می‌ماند.
به امید آنکه روزی برسد که تمام افراد جامعه ما از جمله سینماگران و هنرمندان دست از نفاق و دورویی بردارند و نیات درونی و رفتار بیرونی مشابهی از خود بروز دهند و برای خوشایند مدیران و منافع زودگذر شخصی، شخصیت دیگری از خود معرفی نکنند.

ستاره سینما
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: