بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۱۱۱۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

غضب وزیر صهیونیست از اروپایی‌ها

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی ضمن انتقاد از کشورهای اروپایی و متهم کردن آن‌ها به دخالت در امور تل آویو، خواستار قطع روابط مالی اروپا با ایران شد.
تدبیر24»یک وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه از کشورهای اروپایی خواست تا داد و ستد تجاری خود را با ایران قطع کنند.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم اسرائیل در پیام توئیتری کشورهای اروپایی را متهم به دخالت در امور داخلی فلسطین اشغالی کرد.

لیبرمن در ادامه با دخالت در امور داخلی ایران گفت:«کشورهای اروپایی به خود اجازه می‌دهند در امور داخلی اسرائیل دخالت کنند اما در پول دادن به ایران هیچ مشکلی ندارند.»

لیبرمن در پیام خود نوشت: «اگر آن‌ها (اروپایی‌ها) اندکی بیشتر صادق و کمتر ریاکار بودند، تمام تماس‌های خود را با ایران قطع می‌کردند.»

سرکوب‌های خشونت‌آمیز رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم فلسطین که به شهادت شمار زیادی از آن‌ها منجر شده، مورد انتقاد اکثر کشورها از جمله کشورهای اروپایی قرار گرفته است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: