بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۱۱۲۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
ائتلاف ضد داعش:

عملیات ما در سوریه برای دست‌کم دو یا سه ماه ادامه می‌یابد

یک ژنرال فرانسوی در اظهاراتی به ادامه حضور نیروهای ائتلاف آمریکایی در سوریه اشاره و اعلام کرد، عملیات ائتلاف بین‌المللی علیه داعش احتمالا ماه‌ها طول بکشد. داعش در حال حاضر بر محدوده‌ای به طول ۳۰ کیلومتر و و عرض ۱۰ کیلومتر در خاک سوریه تسلط دارد.
تدبیر24»ژنرال فریدریک باروسو در ائتلاف ضد داعش در کنفرانسی خبری که از طریق تلفن با خبرنگاران در وزارات دفاع آمریکا (پنتاگون) داشت، تصریح کرد: اعضای داعش اکنون بر منطقه‌ای واقع در وادی فرات تسلط دارند.

وی که فرمانده عملیات مدنی در نیروهای ائتلاف ضد داعش در عراق و سوریه به رهبری آمریکاست، تاکید کرد: منطقه‌ای که اکنون داعش در وادی فرات در کنترل دارد بین دو شهر هجین و بوکمال است و تعداد آنها "چند صد" نفر است و طی‌ هفته‌های آتی امیدواریم از شر این گروه تروریستی خلاص شویم.

این فرمانده ائتلاف ضد داعش افزود، هیچ منطقه‌ای در دست داعش باقی نخواهد ماند. بعد از خلاص شدن کامل از دست این گروه در سوریه و عراق نیروهای ائتلاف در مواضع خود خواهند ماند تا اطمینان یابند که داعش قادر به بازسازی صفوف خود نیست.

این ژنرال فرانسوی خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم اطمینان یابیم که آنها قادر نخواهند بود مجددا نیرو جمع کنند و این با همکاری ارتش عراق و نیروهای دموکراتیک سوریه که هم‌پیمان آمریکا هستند، میسر می‌شود.

وی افزود: روند گذار حتمی خواهد بود، البته گذار روندی کند خواهد داشت چراکه این مساله رویدادی نیست که یک شبه اتفاق بیفتد.

باروسو با بیان اینکه جنگ علیه داعش دست‌کم دو یا سه ماه ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: ما اصرار داریم همه آنها را بکشیم.

برچسب ها: تدبیر24 سوریه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: