تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۱۱۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۲
رییس فدراسیون بوکس:

بودجه فدراسیون بوکس تنها 450 میلیون تومان است

رییس فدراسیون بوکس، گفت: بودجه امسال فدراسیون بوکس تنها 450 میلیون تومان است.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا،منطقه کرمانشاه، احمد ناطق نوری، در مراسم افتتاح دو سالن اختصاصی بوکس و هندبال کرمانشاه، اظهارکرد: در سالجاری تنها 450 میلیون تومان اعتبار به فدراسیون بوکس داده اند که بتواند به همه هیات های استانی و شهرستانی اش، مسابقات داخلی و بین المللی اش و همچنین اردوهای تیم های ملی اش رسیدگی کند.
وی افزود: برای اینکه بتوانیم با چنین بودجه اندکی، افتخارآفرینی کنیم، نیازمند همت و غیرت ورزشکارانمان هستیم.
ناطق نوری تصریح کرد: اینکه در اوج بی پولی دو سالن مجهز در کرمانشاه به بهره برداری می رسد نشانگر همت و غیرت بالای مسئولین این استان است.
رییس فدراسیون بوکس، گفت: ورزش و باشگاه های ورزشی، بهترین جاهایی هستند که ما می توانیم به تربیت جوانانمان بپردازیم.
وی یادآور شد: باید اخلاق جامعه را تغییر دهیم و این اخلاق متحول شده در مسیر مثبت باید از ورزش و محیط های ورزشی نشات بگیرد.
رییس فدراسیون بوکس، خاطرنشان کرد: ورزش دارای یک سابقه مردی و مردانگی است. با نفاق و دورویی نمی توان به جایی رسید و برای موفقیت نیازمند همت و همدلی هستیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: