امروز روز تصمیم گیری و وقت عمل است

امروز روز تصمیم گیری و وقت عمل است

رضا رئیسی - ظریف کت درآورده دو دستانش را به احترام رای ندهندگان بر سینه می گذارد و می گوید: کسانی که رای ندادند بسیار محترم هستند و عزیز، انتخابشان این بوده اما جمعه روز دیگری است
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 01
کد خبر: ۱۱۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶

سکونت 30 درصد عشایر همدان در روستاها

مدیرکل امور عشایر استان همدان از ساکن بودن 30 درصد عشایر در روستاهای همدان خبر داد
تدبیر24: حمزه علی یزدانی در گفت‌وگو با ایسنا،منطقه‌ی همدان، اظهار کرد: هم‌اکنون 30 درصد عشایر در روستاهای همدان ساکنند که این دسته از عشایر به‌صورت نیمه کوچ‌رو، زمستان را در روستاها و تابستان را در دامنه کوه‌ها ساکن می‌شوند.

وی افزود: از مجموعه شهرک‌های صنعتی گزارشی مبنی بر ایجاد مزاحمت عشایر و تغییر مبلمان هیچ شکایتی نداشتیم بنابراین شهروندان به ویژه مسئولان و کارخانه‌داران باید در صورت داشتن امکانات شرایط را برای عشایر تسهیل کنند.

یزدانی تصریح کرد: عشایر زندگی و شرایط سختی دارند و آنها قادرند اجناسی را که با بالاترین قیمت از خارج کشور وارد می‌شود با کمترین قیمت تولید کنند.

مدیر امور عشایر همدان خاطرنشان کرد: برخی کارگاه‌ها و اصناف میلیاردها از بیت‌المال پول دریافت می‌کنند و به‌جای پرداختن به تولید، فرصت‌سوزی کرده و به ارزش افزوده خود بسنده می‌کنند اما عشایر، کشاورزان و دامداران با علاقه و دلسوزانه کار می‌کنند.

یزدانی خاطرنشان کرد: در صورتی‌که بنگاه‌های اقتصادی دلسوزانه کار می‌کردند در عرصه‌ی تولید بسیار پیشرفت می‌کردیم اما آنها به بهانه‌ی ایجاد اشتغال مطالبات دولت را به تاخیر انداخته که برخی آگاهانه و برخی ناآگاهانه و به‌علت سوء مدیریت این عمل را انجام دادند در حالی‌که اگر آنها به سود کم قانع بودند بسیاری مشکلات در عرصه‌ی تولید برطرف شده بود.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: