بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۱۱۵۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵

سازنده لامبورگینی ایرانی: فقط ۴ سال زمان بُرد + عکس

مسعود مرادی سرپرست تیم سازنده لامبورگینی ایرانی به شهروند می گوید: کار ساخت لامبورگینی ایرانی چهار سال پیش شروع شد و بیش از هرچیز مطالعه و تحقیق وقت ما را گرفت. او می گوید چون از تولید این خودرو اهداف تجاری داریم اجازه بدهید رقم هزینه شده را اعلام نکنم.

تدبیر24»مرادی درباره شباهت نسخه الی و بدلی می گوید: اندازه و ابعاد دقیقا مشابه نسخه خارجی است و فقط شیشه جلوی خودرو را از خارج تهیه کردیم که بعدها متوجه شدیم همان را هم می توانیم در داخل تولید کنیم.

مرادی همچنین ادعا میکند که انقدر شباهت نسخه ایرانی و خارجی زیاد است که توانایی تشخیص آن جز از اهالی فن خارج است و کسی متوجه تفاوت های جزئی نمی شود.

مرادی همچنین در پایان می گوید اگر سرمایه گذار مناسبی پیدا شود می توانیم تا 150 نمونه در سال لامبورگینی ایرانی تولید کنیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: