تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۱۱۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۸

تنها مرجع بازگشت دانشجویان ستاره‌دار

قضاوت درباره‌ی بازگشت دانشجویان ستاره‌دار طبق قانون به هیات مرکزی گزینش واگذار شده و وظایف هیات مرکزی نیز در شورای عالی انقلاب فرهنگی تعیین شده است.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، دکتر رضا فرجی‌دانا وزیر علوم در خصوص بازگشت 126 دانشجوی ستاره‌دار به دانشگاه و این که اعضای کمیسیون مجلس معتقدند که پرونده‌های این افراد مشکل دارد، تصریح کرد: قضاوت درباره‌ی بازگشت دانشجویان ستاره‌دار طبق قانون به هیات مرکزی گزینش واگذار شده و وظایف هیات مرکزی نیز در شورای عالی انقلاب فرهنگی تعیین شده است.

وی افزود: در مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان شده که نه قوه مقننه و نه قوه قضاییه وارد احکام هیات مرکزی گزینش نشوند و حتی به صراحت اعلام شده که کمیسیون اصل 90 مجلس و دیوان عدالت اداری نیز وارد این موضوع نشوند.

وزیر علوم در ادامه تاکید کرد: به همین دلیل در بحث ذکر شده باید تابع قانون باشیم و به اختیارات هیات مرکزی گزینش احترام بگذاریم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: