بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۱۱۵۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶
عضو فراکسیون امید:

شهردارتهران از نظرقانونی در سطح معاون اول رئیس جمهور است

یک عضو فراکسیون امید معتقد است که شهردارتهران از نظرقانونی در سطح معاون اول رئیس جمهور است.
تدبیر24»همایون هاشمی گفت:  از منظر قانونی، افشانی در سطح معاون اولی رئیس جمهور قرار دارد و بر این اساس نمی‌توان مدیری با این جایگاه و سطح را با اجرای یک قانون برکنار کرد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرداری تهران جزء سازمان‌ها و دستگاه‌های حساس کشور است که باید تغییرات مدیریتی در آن با وسواس خاصی صورت گیرد، گفت: از این رو در انتصاب شهردار باید تمام مسائل و محورها را مد نظر قرار داد، چرا که شرایط کشور به ویژه پایتخت به گونه ای است که شهرداری نباید دچار تلاطمات مدیریتی شود.

وی با بیان اینکه  ثبات مدیریتی کلید توسعه تهران است و تغییرات مکرر به مشکلات پایتخت می افزایدريال گفت:محمدعلی افشانی افشانی مدیری پرتوان و دارای کارنامه و سوابق مثبتی است و حضور چنین مدیری در شهرداری تهران به اجرای سیاست‌ها و استراتژی‌های مدیریت شهری کمک می‌کند.

به گفته این عضو فراکسیون امید، اقدامات خوبی در بحث شفافیت مالی در قراردادها صورت گرفت و شهرداری در دوران جديد به دستاوردهایی در اجرای طرح‌های توسعه‌ای دست یافته است. 

هاشمی ادامه داد: از منظر قانونی، افشانی در سطح معاون اولی رئیس‌جمهور قرار دارد و بر این اساس نمی‌توان مدیری با این جایگاه و سطح را با اجرای یک قانون برکنار کرد،به نظر من اکثریت مجلس موافق تداوم حضور افشانی در شهرداری تهران هستند، زیرا نمایندگان، هم از جايگاه شهردار پايتخت مطلعند، هم مضرات تزلزل مديريتي در تهران را مي‌دانند و هم به اهميت حضور یک مدیر قوی و متخصص در نهادی مانند شهرداری تهران واقفند.

انتهای پیام
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: