بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۱۱۵۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰

قیمت خودرو‌های داخلی در بازار امروز +عکس

گزارش امروز بازار خودرو حکایت از افزایش یک میلیون تومانی قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک در بازار دارد.

تدبیر24»در بازار امروز معاملات خرید و فروش خودرو پژو پارس با قیمت ۶۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، دنا با قیمت ۷۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با قیمت ۷۰ میلیون و ۸۰ هزار تومان، پراید ۱۱۱ با قیمت ۳۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، و سمندال‌ایکس با قیمت ۵۳ میلیون تومان فروخته می‌شود.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک با افزایش یک میلیون تومانی با قیمت ۱۱۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۵۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۴۰۵ GLX با افزایش یک میلیون تومانی با قیمت ۵۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، سمند EF۷ با قیمت ۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پژو ۲۰۶ صندوق‌دار با قیمت ۷۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

قیمت تعدادی از خودرو‌های داخلی در بازار امروز به شرح زیر است:

قیمت خودرو‌های داخلی در بازار امروز +جدول

برچسب ها: تدبیر24 داخلی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: