بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
سه‌شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 25
کد خبر: ۱۱۷۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

2 خرید خارجی استقلال مشخص شدند؛ ستاره ها وارد می شوند

گفته می شود تیم استقلال با 2 مهاجم جدید به توافق رسیده و آنها بزودی وارد تهران می شوند تا قرارداد خود را ثبت کنند

تدبیر24»تیم فوتبال استقلال تهران پس از مشکلات بی‌شمار مالی در پرداخت دستمزد بازیکنان، از فرصت جذب مهرۀ دلخواه در پنجرۀ نقل‌وانتقالات نیز تا این لحظه بی‌بهره بوده‌ است.

حال به‌نظر می‌رسد پس از کش‌وقوس‌های فراوان تلسم آبی‌پوشان در جذب بازیکن در روز‌های آینده شکسته می‌شود. خبرها حاکی از آن است که باشگاه استقلال مذاکرات خود را  با دو بازیکن خارجی انجام داده است و تنها توافق نهایی باقی مانده است.

اسماعیل گُنکالوِس مهاجم ۲۷ ساله پرتغالی-گینه‌ای است که سابقۀ بازی در تیم‌های سنت میرن، نیس،  ریو آوه،  آپوئل و همچنین  الاتفاق عربستان را در کارنامۀ خود دارد. 


ماکالی کریسانتوس مهاجم 28 سالۀ نیجریه‌ای که سابقۀ بازی در تیم‌های هامبورگ، کارلسروهه، آ اک آتن و هلسینکی فنلاند را در کارنامۀ خود دارد. 

گفته می‌شود این دو بازیکن در روزهای آینده وارد تهران شده و مراحل نهایی عقد قرارداد با باشگاه استقلال  را طی می‌کنند، تا هرچه سریع‌تر به‌ جمع آبی‌پوشان در تمرینات این تیم اضافه شوند.

برچسب ها: تدبیر24 خارجی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: