بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۱۱۷۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴

عادل فردوسی پور به تلویزیون برمی‌گردد؟

برنامه «نود»، بعد از یک وقفه کوتاه مدت به دلیل پخش ویژه برنامه جام ملت‌های آسیا از دوشنبه (۱۵ بهمن ماه) روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
تدبیر24»همزمان با پایان مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ و آغاز مسابقات جام حذفی ایران، برنامه «نود» به تجزیه و تحلیل دیدار‌های تیم ملی در جام ملت‌های آسیا و مسابقات داخلی فوتبال می‌پردازد.

برنامه «نود» به تهیه‌کنندگی و با اجرای عادل فردوسی‌پور، این هفته به دلیل پخش برنامه هفت که ویژه جشنواره فیلم فجر تدارک دیده شده، از ساعت ۲۲:۲۰ پخش می‌شود و مدت زمان محدودی خواهد داشت، اما این برنامه از هفته‌های آینده مطابق روال گذشته در مدت زمان بیشتری به روی آنتن می‌رود.

برنامه «نود» که از دوشنبه (دهم دی ماه) با شروع ویژه برنامه مسابقات جام ملت‌های آسیا به روی آنتن نرفته است، با پایان این مسابقات بار دیگر دوشنبه شب‌ها بعد از اخبار شبانگاهی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

برچسب ها: تدبیر24 فردوسی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: