بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۱۱۷۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

عکس: برنامه ۹۰ آب رفت!

با اینکه همه در انتظار برنامه ۹۰ دوشنبه شب بودند اما زمان این برنامه بسیار کم است.
تدبیر24»بالاخره انتظار‌ها به سر رسید و رسیدیم به روز دوشنبه که موعد پخش برنامه ۹۰ است. انتظار این بود که برنامه ۹۰ این هفته، ضمن پخش آخرین مصاحبه عادل فردوسی پور با کارلوس کی روش، به تحلیل و آنالیز حذف ناباورانه ایران مقابل ژاپن بپردازد، اما انگار زمانی بر این کار‌ها وجود ندارد.
عکس| برنامه 90 آب رفت!
طبق اعلام شبکه سه سیما، کنداکتور برنامه برای چیزی حدود ۶۶ دقیقه مهیا شده که اگر ۹ دقیقه میان برنامه هم به برنامه ۹۰ اضافه شود، نهایتا ۷۵ دقیقه برنامه روی آنتن می‌رود! این زمان، نه برای پخش کامل صحبت‌های کارلوس کی روش کفایت می‌کند و نه آنالیز عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بعد از درخشش در بازی‌های گروهی تا نیمه نهایی و همچنین حذف پای فینال.
دلیل آب رفتن برنامه ۹۰، همزمانی برنامه هفت است که به اتفاقات جشنواره فیلم فجر اختصاص دارد.
برچسب ها: تدبیر24 عکس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: