اسنپ‌بك و تداوم ابهام راهبردي

اسنپ‌بك و تداوم ابهام راهبردي

ابراهیم متقی - فشارهاي بين‌المللي و محدوديت‌هاي اقتصادي ايران پس از 5 مهر افزايش بيشتري پيدا مي‌كند. اين امر به‌گونه اجتناب‌ناپذير تأثير خود را بر زندگي اقتصادي و قابليت‌هاي تاكتيكي ايران به‌جا خواهد
منابع انسانی در بزنگاه آینده

منابع انسانی در بزنگاه آینده

محمدمهدی محمدی - روایت و تحلیلی از آخرین گزارش McKinsey & Company معتبرترین شرکت مشاوره مدیریت جهانی با عنوان HR Monitor 2025
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۴ - 2025 October 02
کد خبر: ۱۱۸۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۰
با خرید جدید

فیس بوک،ورزشی می‌شود

فیس بوک یک شبکه اجتماعی فعال در زمینه ورزش را خرید.

به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، محبوب‌ترین شبکه اجتماعی جهان در اطلاعیه‌ای از خرید یک شرکت استارت‌آپ با نام اسپورت استریم خبر داد که به طرفداران رشته‌های ورزشی اطلاعات رشته‌های محبوشان را ارائه می‌کند.

شرکت اسپورت استریم در ژوئن سال 2012 فعالیت خود را آغاز کرد و از سوی پل آلنف - مدیر بازرگانی سرشناس - حمایت می‌شده است.

مقامات فیس بوک هنوز درخصوص مبلغ قرارداد برای خرید این شرکت اظهار نظری نکرده است و تحلیل‌گران معتقد هستند که این خرید نشان می‌دهد که فیس بوک قصد ندارد تا میدان را به رقیب سرسخت خود توئیتر واگذار کند.

جاستین اسوفسکی - معاون رئیس فیس بوک - در بخش همکاری‌های رسانه‌ای و فعالیت‌های جهانی گفت: خرید شرکت اسپورت استریم به ما کمک خواهد کرد تا کاربران ما در فیس بوک تجربه جدیدتری را داشته باشند.

به گزارش سایت خبری مشبل، وی تصریح کرد: این خرید به تیم‌های باشگاهی، رسانه‌ها، لیگ‌ها و قهرمانان این ان امکان را خواهد داد تا ارتباط بهتری با مخاطبان هواداران خود داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: