بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۱۱۸۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹

پخش «خندوانه» و «دورهمی» در نوروز

شبکه نسیم با فرا رسیدن نوروز ۹۸ ویژه‌برنامه‌های «خندوانه»، «دورهمی»، «کودک شو»، «شکرستان» و «شوتبال» را برای تعطیلات نوروز تدارک دیده است.
تدبیر24»شوتبال با اجرای امیر حسین رستمی با انجام یک سری تغییرات و سبک و سیاق بهاری و عیدانه با حضور ورزشکاران و هنرمندان هرشب ساعت ۲۰ در ایام نوروز پخش خواهد شد.

فصل جدید انیمیشن شکرستان با روایت شهاب حسینی برای ایام نوروز هرشب ساعت ۲۱:۱۵ از این شبکه پخش می‌شود.

کودک شو با اجرای پژمان بازغی با حال و هوایی عیدانه میزبان خانواده‌های چهره برجسته کشورمان است و با آن‌ها نوروز ۹۸ را جشن خواهد گرفت. کودک شو هر شب ساعت ۲۱:۳۰ در ایام نوروز مهمان خانه‌ها می‌شود.

برنامه «خندوانه» با اجرای رامبد جوان با هدف خنده و شادی با حضور هنرمندان شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۳ با طراحی جدید و تولید بخش‌های جذاب و رویکرد متناسب با عید و سنن نوروزی پخش خواهد شد.

برنامه «دورهمی» با دکوری متفاوت با اجرای مهران مدیری با نگاه کلی به خانواده‌های ایرانی روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۳ پخش می‌شود.

همچنین سریال تأمینی شبکه نسیم ساعت ۱۹ و مجموعه نمایشی عید پیما ساعت ۱۹:۳۰ پخش خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: