تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۱۱۸۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

آبروریزی جدید فدراسیون فوتبال جهانی شد+عکس

سرمربی سابق تیم ملی ایران به دلیل بدقولی‌های مهدی تاج در خصوص پرداخت نکردن مطالباتش از ایران به فیفا شکایت کرده است.
تدبیر24»کارلوس کی‌روش بعد از شکایت از فدراسیون فوتبال ایران به فیفا برای دریافت مطالباتش، در گفت‌وگویی اعلام کرد: به دلیل آقای تاج مجبور به شکایت شدم. دوست نداشتم این کار را انجام دهم ولی بخاطر رفتارهای آقای رئیس، ناچار به شکایت شدم.

از همین رو روزنامه‌ها و سایت‎های عربی به این موضوع واکنش نشان دادند و با انتشار مطلبی عنوان کردند: کی‌روش برای رسیدن به پول خود به فیفا پناه برد. تا آبروریزی جدید فدراسیون‌نشینان جهانی شود.

گفتنی است سایت العاجل نوشت: ایران در قفس اتهامات مقابل فیفا به خاطر مطالبات کی روش. همچنین سایت‌های الدیره و اخبار24 در مصر و عربستان با بیان شکایت کی‌روش از ایران به فیفا اعلام کردند: این سرمربی 800 هزار یورو از تیم سابق خود طلب دارد.


آبروریزی جدید فدراسیون فوتبال جهانی شد + عکس

آبروریزی جدید فدراسیون فوتبال جهانی شد + عکس

آبروریزی جدید فدراسیون فوتبال جهانی شد + عکس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: