تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۳ - 2024 November 05
کد خبر: ۱۱۹۸۸
تعداد نظرات: ۷۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۱
آیا شما از این توضیحات قانع می شوید؟

وی چت آزمون جدید فکرهای بسته؛ این بار شما نظر دهید (نظرات آنلاین منتشر میشود)

انتشار برخی مطالب توسط عده ای محدود چه ربطی به خیلل عظیم استفاده کنندگان از این نرم افزار کاربردی دارد ؟ این سوالات و بسیاری سوالات دیگر موضوعاتی است که می خواهیم در ذیل نظرات این خبر به رای شما مردم بگذاریم . . .

تدبیر24 : در حالی که در چند روز اخیر و با مسدود کردم آی اس پی های کشور برای دسترسی کابران به نرم افزار وی چت سر و صداهای زیادی در میان مردم و رسانه ها بلند شده است و بسیاری از کابران این شبکه مجازی به این اقدام جدید کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه اعتراض کرده اند صبح امروز این کارگروه با صدور بیانیه ای به این اعتراض ها پاسخ گفته است .

کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه دلایل فیلتر شدن اپلیکیشن موبایلی «وی‌چت» را چنین عنوان کرد:"به دلیل اینکه نرم‌افزار وی‌چت علاوه بر جمع‌آوری کلیه اطلاعات موجود در گوشی‌های کاربران و رصد ارتباطات اعضاء، حریم خصوصی آنها را نقص نموده و در عین حال این نرم افزار عامل انتشار بسیاری از محتواهای مجرمانه غیراخلاقی و مستهجن که برای نوجوانان ضررهای جبران ناپذیری را به‌دنبال داشته و به خاطر آسیب‌های اجتماعی بسیار زیادی که برای جامعه در بر داشته و دارد و همچنین به لحاظ اینکه ایجادکنندگان این نرم افزار در خارج از کشور قرار داشته و به هیچ وجه پاسخگوی تخلفات خود و شکایات خانواده های زیان دیده نبوده و نیستند؛ بنابراین کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در اجرای درخواست‌های متعدد خانواده های آسیب دیده ناچار به فیلتر و مسدود سازی نرم افزار مذکور گردیده است."

در پایان این توضیحات خطاب به کاربران گفته شده که " شما می توانید از سایر نرم افزارهای مشابه داخلی برای جایگزینی ارتباطات صوتی، متنی و تصویری و ویدئوی کم‌هزینه استفاده کنید."

توجیهات جدید کمیته فیلترینگ در حالی بیان شده است که اساسا برخورد های قهر آمیز با تکنولوژی در سالیان اخیر راه به جایی نبرده است . از سوی دیگر در این بیانیه تاکید شده است که این نرم افزار عامل انتشار محتوای مجرمانه و غیر اخلاقی است و بهتر است از شبکه های داخلی استفاده شود . صرف نظر از اینکه کدام شبکه داخلی چنین امکاناتی را برای سهولت ارتباط مخاطبان فراهم می کند نکته بسیار مهم اینجاست که فیلترینگ وی چت مربوط به صفحات دارای محتوای مجرمانه نبوده بلکه کل مجموعه عاملیت ارتباط فیلتر شده است و حال از نظر این کمیته محترم آیا یک نفر نمی تواند در بستر یک شبکه داخلی محتوای مجرمانه تولید کند ؟ انتشار برخی مطالب توسط عده ای محدود چه ربطی به خیلل عظیم استفاده کنندگان از این نرم افزار کاربردی دارد ؟ این سوالات و بسیاری سوالات دیگر موضوعاتی است که می خواهیم در ذیل نظرات این خبر به رای شما مردم بگذاریم . نظرات خود را در خصوص فیلتر شده وی چت و بیانیه امروز کارگروه تعیین مصادیق و مسائل پیرامونی آن بصورت کاملاٌ آزاد و بی پیرایه با ما در میان بگذارید تا ضمن انتشار و جمع بندی در اسرع وقت به اطلاع مسئولان برسد . تا حد امکان سعی می شود نظرات به صورت آنلاین منتشر شود .

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۷۵
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲۰
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
9
9
من داشتم ازدواج می کردم یعنی چی
پاسخ ها
همایون
| Iran (Islamic Republic of)
سلام اول دوست عزیز وی چت جای مناسبی برای انتخاب همسر نیست وما با فرهنگ استفاده از هرچیزی را خودمان به همدیگر یاد دهیم.
دوم به نظر می رسد زمان آن فرار رسیده بررسی شود که تا کی می توان مسدود کرد و نتایج واقعی مسدود کردن را بررسی کنند وی جت فیلتر ، قیس بوک فبلتر و... ولی آیا پاسخ مثبت بوده صد البته خیر . و یادمان نرود وقتی یک فنر را هر چه بیشتر فشار می دهیم بازخوردش زمانی که رهایش می کنیم به خودمان با شدت بیشتری است.
به هر حال مسولان واقع بین باشند و به خود دروغ نگویند واقعیت جامعه چیزی غیر از تفکر آنها است و البته اگر نگویم در مواقعی برای حفظ سمت دست به کاری می زنند. مردم هم باید فرهنگ استفاده را داشته باشند
لیلا میرزایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
3
29
اگر فیلتر کردن مانع دسترسی میشد، الان فیس بوک با افزایش ثبت نام مواجه نبود!
مهربان توسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
3
20
امیدوارم در این دولت توقیف و فیلتر غیر قانونی وتنگ نظرانه نباشه
احمد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
4
17
تو تنظیمات وی چت گزینه ایران رو وردارید و بجای آن یک کشور دیگه را علامت بزنید. به راهتی فیلترینگ را دور زده ایند:))))))))))))
محمد
|
United States of America
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
1
13
بستن وی چت، از گشودن فیس بوک بگذریم، آزمون دولت آقای روحانی و میزان تعهد آنان به مفاد "منشور حقوق شهروندی" است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
کردیم نشد!!!!
باران
| Iran (Islamic Republic of)
سلام.من این کارو کردم ولی بازم فیلتر هست.راه دیگه ای نیست؟؟؟!!
سارا
|
United States of America
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
2
16
با فیلتر شدن ویچت به همه ی ایرانیان توهین شد ،چگونه ارتباط با دوست و عزیزان خارج از کشور آن هم به صورت رایگان میتواند به ضرر ما باشد ؟! حال ما همه مجرم هستیم... دولت به ما بی احترامی کرده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
3
11
سلام
خیلی جالبه! اول سایتها رو فیلتر میکنند بعد خودشون فیلترشکن میفروشند. این یعنی دغدغه حفظ اخلاقیات ندارند این جماعت! خدا میدونه این بار چه جوری میخوان از این طریق مردم رو ...!! هیچ سایتی نیست که نشه رفت توش. اینا ورود به فیس بوک رو هم غیرقانونی میدونن. حالا یه سوال: چه جوریه که خیلی از مسئولین در فیس بوک صفحه شخصی دارند؟ پس اونا هم دارند از فیلتر شکن استفاده میکنند و البته از نظر این جماعت کار غیرقانونی انجام میدن. آخه بگو اینهمه با فشار و زور جلوی مردم رو گرفتید اتفاقی افتاد؟ بساط ماهواره و اینترنت و فیس بوک و یو تیوب جمع شد؟ فساد کم شد؟ کسی تره هم براتون خرد کرد؟ نه! پس زور بیخود نزنید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
3
9
آقا این 6 نفر وزیر که 5 نفرشون رای مثبت دادن باید پاسخگو باشند . آقای روحانی 1 کاری بکن این فیلتر در رای 4 ساله بعد تاثیر دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
2
6
خوبه زدید آنلاین!!!
واقعا خسته نباشید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
2
1
آقا این 6 نفر وزیر که 5 نفرشون رای مثبت دادن باید پاسخگو باشند . آقای روحانی 1 کاری بکن این فیلتر در رای 4 ساله بعد تاثیر دارد
avvad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
21
6
من با فیلتر وی چت موافقم.ضمناتدبیر24لطفابی تدبیری نکن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
شما اگه مخالفی استفاده نکن.قرار نیست اگه شما از چیزی خوشت نمیاد بقیه مجبور باشن نظر شمارو قبول کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
7
9
این قدم نحص تدبیر بود که وی چت فیلتر شد!!!!

اگه مردی منتشر کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
شما باید پیش دکتر بری
سهیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
5
15
اگه روحانی عرضه داشت جلوی فیلتر کردنشو میگرفت متاسفم که به روحانی رای دادم متاسفم که یک ایرانی هستم متاسف که تو ایران به دنیا آمدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
همینطوری متاسف باش
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز حالا با یک فیلتر کردن یه سایتی یا یه مجموعه دیگه از اینکه ایرانی هستی متاسف شدی خیال می کنی اونایی که توی کشورهای دیگه زندگی می کنند وضعیتشون چه جوریه امید وارم شرایطی پیش بیاد تاشما چند صباحی رو در یکی از کشورهای پیشرفته اروپایی زندگی کنی بعد اینگونه سخن بگو
ما به جایی رسیدیم که برای کل دنیا مهم هستیم وتاثیر گزار اگر مهم نبودیم که 6کشور قدرتمند وپیشرفته دنیا 10ساله دنبال مذاکره با ما هستند برادر دقت کن من به فیلتر شدن یا نشدن کاری ندارم اما از اینکه کسی برای ایرانی بودنش احساس تاسف کنه ناراحت می شم موفق باشی سهیل جان
سهیل
| Iran (Islamic Republic of)
یک احساس زود گذر بود هم وطنان مطمئن باشید به ایرانی بودنم افتخار میکنم و به خاطر کشورم زندگیمو فدا میکنم متاسفم بعد گذاشتن کامنت ناراحت شدم باید کمی فکر میکردم ببخشید
سارا
| Iran (Islamic Republic of)
افرین اقا سهیل خوشم اوم از عذرخواهیت و اعتراف صادقانت
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
1
8
سلام متاسفانه بايد بگويم كه اين كارها اشتباه محض است چرا!!! چون ما ايرانيها خوب ميدانيم كه استفاده از هر چيزى جنبه مثبت و منفى دارد حتى اقايانى هستند كه نماز ميخوانند اما براى چاپلوسى و دروغ اما دگرانى هستند كه فقط براى رضاى خدا ميخوانند اين كه ستون دين ماست از هر چيزى ميتوان خوب ويابد استفاده كرد
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
1
5
جای بسیار تاسف میلیون ها نفر به خاطر چند نفر یعنی این چندنفر بیش از این چند میلیون نفر میفهمند /امیدواریم دولت و شخص رئیس جمهور یک اقدامی انجام دهند که البته بعید به نظر میرسد/چون همچنان فرمانداران/مدیران کل/بخشداران/مسئولان روابط عمومی و.....دولت قبل همچنان محکم در صندلی خود نشسته هستند و به ریش من و شمایی که به این دولت اطمینان کردیم و رای دادیم دارند میخندند/یا حق
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
6
4
بایستی فیلتر می شد ، مطلبی با عنوان "دستگاه‌های ذیربط چقدر برای فیلتر "WeChat" محق هستند؟ / عبور اطلاعات شخصی کاربران از تل‌آویو " در باشگاه خبرنگاران جوان منتشر شده، آنرا بخوانید. (تاریخ انتشار 30 آذر)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
شما حتما پیشه دکتر برو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
9
5
باید فیلتر می شد فقط وقت تلف می کنه و هیچ سودی نداره
دلسوزمتعهد
|
Germany
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
0
3
ببینیددوستان این که شهروندان موردمحافظت ازمخاطرات تکنولوژیهای جدیدباشندبه خودی خودغلط نیست چراکه کاربران زیادی هستندکه خوب بلدندروشی درست وامن رادراستفاده ازاین مظاهرفناوری به کاربگیرند.ولی امروزه آسیبهای اجتماعی ایران شکل جدیدی داره به خودش میگیره وبایدجدای ازسیاسی کاری وبه دورازمنافع شرکتهای مخابراتی که به نظرم دراین موضوع هم کم کارندوهم رویه ای کاسبکارانه ای دارندکارکارشناسی بشه.ببینیدمثال می زنم دستگاههای خودپردازلزوماًآیابدومضرند؟ولی چقدرمال باخته این روزهااسیرفریب شیادان میشن ومال باخته؟
به نظرمن راه حل های منطقی وچندوجهی برای استفاده امن ازاین فناوریهاهست.اول ازهمه مصون سازی جامعه بخصوص افراددرمعرض خطرباآگاه سازی وتقویت نهادهای پشتیبان وحامی مردم بسیارمهمه.نرم افزارهایی که حمایت فنی درکشورندارندمی تونن درنقش تله عمل کنن واگرخدای نکرده فردب دچارضرروزیان ، بهره کشی وسوء استفاده وانواع گرفتاریهابرای خودش ودیگران شداین شرکتهای سازنده پاسخگونخواهندبود.دستگاههای کتولی این کاردرکشورچون خودشان ازنظردستورالعمل،فناوری وایجادسیستهای دوست دارشهروندوکاربردچارسردرگمی وخلأهستندمجبورن روشی چکشی اتخاذکنند.به نظرم بحث خوبی شروع شده.به عنوان یه پردعرض کنم که دستی به مسایل تخصصی وکارشناسی درمسایل روانی اجتماعی داره وآسیبهای اجتماعی شخصاًبرای آینده فرزندم درشرایطفعلی نگرانم چون مادراین دوره گذاربسیارسریع به فکرچاره اندیشی نیستیم.
سایت محترم تدبیرممنون ازاین بحث روشنگرتان.دوستان به غنای مطالب اضافه کنید.جامعه به این گفتمان حیاتی خیلی نیازداره.
ارادتمندشما
استاد
|
United States of America
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
0
11
ویچت رو به خاطر مسایل اخلاقی فیلتر کردن حالا کسانی که ویچت داشتن رفتن فیلتر شکن گذاشتن . خوب نتیجه چی میشه با فیلتر شکن راحت توی سایتهای غیر اخلاقی و فاسد میرن . ما چکار کردیم یه چیز بدتر و خرابترو به قولی جایگزین یه چیز به قول اونها بد کردیم مثل اینه که از دست یه نفر سیگار بگیری بعد بهش کراک بدی
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
0
6
هر وسیله ای دو جور می تونه استفاده بشه ...حتی .... هم وقتی دست گروه های افراطی میافته میشن القاعده و بمب گذاری های انتحاری .پس باید ...را هم فیلتر کنیم ؟
افراط و تفریط جفتش خوب نیست . مردم خودشون فهم و شعور دارن . بهتره اینقدر نقش آقا بالاسر را واسه مردم اجرا نکنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
0
8
با علم و تکنولوژی نمی شه مبارزه کرد
یک روزیی وی چت و فیس بوک و ..... رفع فیلتر می شوند فقط باید زمان بگذرد وچیزی که در این مملکت ارزش نداره زمان است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
0
9
فیلتر باشه یا نباشه فرقی در تعداد کاربران نداره!
سعید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
1
2
ما نفهمیدم اخر فیلتر شده یانه
وحيد
|
Singapore
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
2
9
به ما ميكن نسل سوخته ..............
از داخل فيلتريم و از بيرون تحريم....
امير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
2
1
روحاني مچكريم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
1
7
از داخل فيلتريم و از بيرون تحريم....
یعنی آقا گل گفتی ای ول
کریم
|
Turkiye
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
0
4
ان اقایان هر ایده و نظر شخصی که دارند به اسم مردم به مردم تحمیل میکنند و می گویند خود خانواده ها تقاضا برای فیلتر داده اند . به خدا اگر قدر سر سوزنی این اقایان به نظر مردم اهمیت بدهند. وقتی که سازمان حقوق بشر بر علیه ایران بیانیه صادر میکنه چقد بهشون بر می خوره میگن مردم ما ازادی دارند ؟
پدرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
0
2
دوستان اينو در نظر بگيريد كه هنوز افراد اتوبوسي دولت قبلي سركارند . از اين گذشته ميخواهند در اين مدت كوتاه طرفداران اصلاح طلب دولت روحاني رو از اين دولت مايوس كنند كمي صبر پيشه كنيد. از طرف ديگه اصولگراها اس ام اس هاي " آيا روحاني متشكريم .." را ارسال ميكنن و اين يعني كار هدفمند براي نااميدي زود هنگام ما .
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
2
0
نرم افزاره مخربی بود اما فیلترش فقط صورت مسعله رو پاک کردنه.مشکل بزرگ ما فرهنگ مردممونه کهباید واسش فکر اساسی کرد.فرهنگ استفاده ی مفید و صحیح از هر ابزاری.نه صرفا وی چت.تا زمانی که چنین فرهنگی به مردم اموزش داده نشده با هر چیز جدیدی که وارد کشور بشه مووج سو استفاده ها و جنایت ها و اسیب های اجتماعی و شخصی در جامعه راه میافته.این مسکن های مقطعی و ضعیف مثل فیلتر رو ... هم جواب نمیده.نمیشه در همه چی رو به روی مردم ببندیم از ترس سو استفاده و اسیب که!!بهتره به جای اینکه چاقو رو به بچه ندیم، استفاده ی درست از چاقو رو اروم اروم یادش بدیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
مرد حسابی چرا به شعور مردم توهین می کنی؟یعنی مردم ما اینقدر کندذهن و عقب افتاده هستند که ویچت ممکنه براشون باعث آسیب اجتماعی بشه؟؟ شما فکر نکن که همه مردم مثل خودت هستن. مردم خودشون خوب میفهمن
اعظم
| Iran (Islamic Republic of)
اول برو املائ یادبگیر نوشتت پر غلط املائ
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
2
1
نرم افزاره مخربی بود اما فیلترش فقط صورت مسعله رو پاک کردنه.مشکل بزرگ ما فرهنگ مردممونه کهباید واسش فکر اساسی کرد.فرهنگ استفاده ی مفید و صحیح از هر ابزاری.نه صرفا وی چت.تا زمانی که چنین فرهنگی به مردم اموزش داده نشده با هر چیز جدیدی که وارد کشور بشه مووج سو استفاده ها و جنایت ها و اسیب های اجتماعی و شخصی در جامعه راه میافته.این مسکن های مقطعی و ضعیف مثل فیلتر رو ... هم جواب نمیده.نمیشه در همه چی رو به روی مردم ببندیم از ترس سو استفاده و اسیب که!!بهتره به جای اینکه چاقو رو به بچه ندیم، استفاده ی درست از چاقو رو اروم اروم یادش بدیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
0
5
با تکنولوژی نباید مبارزه کرد، بلکه فرهنگ، دانش و معرفت استفاده از آن را باید فرا بگیریم. و قبل از ورود تکنولوژی آموزش ببینم ولی متاسفانه همیشه مدرسه ما دیر میشود.بازم مدرسه ام دیر شد؟
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
0
4
فیلترکردن اینگونه سایتها جزترغیب به استفاده ازفیلترشکن چیزی دربرنداشته همانطورکه بعدازگذشت بیش ازسی سال نتوانسته اند قشر جوان را درمسایل دینی وفرهنگی پایبند نمایند ضمنا بازور که نمیشه مردم وبه بهشت برد ومردم نیازبه قیم ندارند.
mohamad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
0
4
یعنی واقعا با این کارا ظلم و فساد و نابرابری ریشه کن میشه ؟؟؟؟ یعنی میشه ؟ فیس بو ک فیلتر شد، چی شد ؟؟ تعداد کاربران بیشتر شد .. من ویچت و نمیشناختم، ولی الت دیگه ترغیب شد، باید ازش استفاده کنم که چیه ، ولی چه جوری استفاده کنم ؟؟؟ فیلتر شکن می خواد ، پس یه فیلتر شکن نصب کنم .
نتیجه : قبلا که نمیشناختم، الان شناختم ، فیلتر شکنم دارم ، پس الان دیگه با اینا خیلی کارا کرد که قبلا نه می دونستم نه می تونستم .
انسان نسبت به هر چی منع شود بیشتر تحریک می شود
به اینا نیست ، فکر باید اصلاح شود ، فرهنگ باید اصلاح شود . نه فیلتر
کشاورزبی زمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
0
4
Iبااین توچیه بایدشبکه گازخانگی هم کلابرداشته باشه یاگازرسانی به خانه هامتوقف بشه،چون که عده ای به علت استفاده غیراصولی ازگاز،دچارمرگ میشن.
کشاورزبی زمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
0
5
بعلت بالابودن مرگ ومیرناشی ازتصادفات جاده ای پیشنهادمیشودرانندگی نیزممنوع شود،
کاش متن قطع نامه پیشنهادی رییس جمهورراکه به تصویب سازمان ملل رسیده،مطالعه کنند چراباید24 ساعت بعدازتصویب پیشنهادایران درسازمان ملل، همچین اتفاقی درکشورمون بیفته،آخه یکی ازبندهای قطع نامه پیشنهادی ایران حق دسترسی به فن آوری. های نوین بود/خنده داره واقعا
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
7
0
به نام خدا
دوستان عزیز مصلحت جامعه فرا تر از ان است که ما بخواهیم انرا فدای مصلحت فرد نمائیم انشاءالله این کاری که انجام شده با عث خواهد شد روند رشد مفاسد اخلاقی کاهش یابد دقت نمائید شاید فردا یکی از قربانیان مفاسد اخلاقی ازاعضاء خانواده ما باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
با این فیلترو بستن ما کجا توی اخلاق رشد داشتیم بفرمائید شاید ما بی خبریم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
شما حتما پیشه دکتر برو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
من موافقم شما حتما دکتر برو ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
1
3
استفاده از تکنولوژی جدید برای ارتباطات از الزامات دنیای مدرن و جدید است .جلوگیری دولت از دسترسی مردم به تکنولوژی های جدید به بهانه های واهی بسیار عمل ناشایستی است .دولت به حای دخالت در امور شخصی دیگران به فکر اصلاح سستمهای دولتی جهت مبارزه با فساد رشوه و دزدی اموال مردم و جولان نزول خورها توسط اطرافیان خود باشد که از وظایف اصلی اوست و در قران هم هم تاکید شده.و با این کارهای بچه گانه ژست اسلامی بودن را نگیرد.این اعمال بیشتر شبیه اعمال طالبان و تکفیری هاست.
مخالف سانسور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
0
3
واقعا 20 سال آینده هم میشه همچین سانسورهایی را انجام داد ؟ سالانه هزاران نفر در جاده ها کشته میشوند ! لطفا جاده ها و مسافرت و رانندگی را نیز فیلتر کنید
رسول م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
0
4
ما اهل وی چت نیستیم فیسبوک تنها بماند
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
1
2
من مخالف فیلتر شدن وی چت هستم هرچند که خودم وقت این کار را ندارم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
1
4
این خانه از پایبست ویران است .. شاید فیلتر در کوتاه مدت خوب باشه و جواب بده .. ولی در دراز مدت مشکلات بسیاری پیش میاره .. این بی فرهنگی و استفاده غلط از ایزار تکنولوژی رد باید از ریشه درست کرد . باید فرهنگ سازی کرد .. فیلتر فقط ظاهر سازیه. باید فرهنگ سازی کرد تا فیلتر
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
0
1
آقا اصلا فرض کن ی تعداد زیادی از این نرم افزار استفاده نادرست میکنند.(که البته ی دونش هم به پست ما نخورد.) حالا مشکل فقره یا ویچت؟الان دارند صورت سوال رو پاک میکنند.
مرتضوی حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
0
3
یک روز رادیو، روز بعد ویدئو ،و روز بعدتر ماهواره و امروز ....آیا میشود با تکنولوژی و دانش اینگونه برخورد نمود؟؟مسئولین تا کی؟؟؟؟
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
0
0
مارو هیشکی دوس نداره ! غلام ، چوپانی که دلم به وی چت خوش بود
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
0
4
من نرم افزارشو روی گوشیم داشتم ولی استفاده نمی کردم.ولی نمی دونم چرا فیلترش کردن؟؟اگه بحث اخلاقیات مطرح باشه وقتی ویچت فیلتر بشه ملت میرن سراغ نرم افزار دیگه.الان فیسبوک مثلا فیلتره ولی همه ازس استفاده می کنیم و مشکل خاصی تا حالا برامون نداشته.مشکل ما اینه که بعضیا خودشونو عقل کل فرض می کنن و مردم را بچه در نظر می گیرن.آخه واقعا ویچت باعث بروز مشکل اخلاقی در جامعه ما می شد؟؟اگه اینجور باشه پس وای به حال ما....
غار نشین امروز انسان متمدن دیروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
0
4
میگم ما بیخیال تکنولوژی بشیم بریم توی غار زندگی کنیم تا خیال این آقایون راحت بشه که از مفاسد و دسیسه های امپریالیسم جهانی و محافل فراماسونری و همچنین نقشه های شوم انگلیس و آمریکا در امان باشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
0
0
دوستان تقصیر رو بر گردن دولت نگذارند ! آقایان فیلترینگ دست دولت نیست . کمیته فیلترینگ که زیر نظر قوه قضاییه فعالیت میکنه مسئول فیلترکردن و ... است .
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
0
0
فیلتر بشه یکی دیگه به جاش میاد.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
0
0
واقعا برای دولت آقای روحانی متاسفم فکر میکنن مسئله هسته ای رو حل کردن دیگه داخل کشور مشکلی نداره و ملت رو سرشون رو به هسته گرم کرده و داخل کشور هیچ کاری نکرده
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
0
0
اینقدر فیلتر کنن تافیلتردونشون پربشه
کامران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
0
0
مگه 6 نفر از اعضای این کمیته وزیران نیستن؟
محمد
|
Finland
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
0
0
اینااااااا کار دشمنای بی دیرینه
انگلیس و روس و چین و ماچینه...
همایون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
0
0
سلام به نظر می رسد زمان آن فرار رسیده بررسی شود که تا کی می توان مسدود کرد و نتایج واقعی مسدود کردن را بررسی کنند وی جت فیلتر ، قیس بوک فبلتر و... ولی آیا پاسخ مثبت بوده صد البته خیر . و یادمان نرود وقتی یک فنر را هر چه بیشتر فشار می دهیم بازخوردش زمانی که رهایش می کنیم به خودمان با شدت بیشتری است.
به هر حال مسولان واقع بین باشند و به خود دروغ نگویند واقعیت جامعه چیزی غیر از تفکر آنها است و البته اگر نگویم در مواقعی برای حفظ سمت دست به کاری می زنند.
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
1
1
سلام
دقت کردین در ایران همه چی برعکسه مثلاً:
وقتی قیمت یه چیزی زیاد میشه، مردم برای خریدش هجوم می برند - یا سایتی فیلتر میشه مردم بیشتر به اون سایت میرند(با فیلترشکن و ...)
پس مسؤلان اگر فیلتر نکنند بیشتر به هدفشون میرسند تا اینکه فیلتر کنند.
پاسخ ها
سهیل
| Iran (Islamic Republic of)
استدلالت تو حلقم!!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
0
0
اصلا داریم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
1
0
نرم افزار هايي مثل ويچت و تانگو و.... قابليت اين رو دارند كه دختر 15 ساله ما بتونه از طريق اون در شعاعهاي كوچك چندصدمتري تا چند كيلومتري، افراد مرتبط رو از طريق جي.پي.اس با طول و عرض جغرافيايي دقيق شناسايي و به تفكيك جنسيتي مشخص كنه وبا او در هر ساعت شبانه روز ارتباط برقراركنه. فكر مي كنيد نتيچش چي ميشه؟ آيا كسي در بين مخاطبين هست كه چنين ارتباط بي حساب و كتابي رو براي دختر و خواهرش تجويز كنه؟ من از دوستان خواهش مي كنم تا در زمينه چيزي اطلاعات كاملي ندارند اظهار نظر نكنند. نمي دونم چرا همه چيز براي ما سياسي شده؟ هيچ توجه كرديم كه ارتباطات جديد چقدر كل فرهنگ ما رو متأثر كرده و شيوه زندگي كردن ما رو تغيير داده. هيچ از خودمون پرسيديم در حالي كه يك اسپري جانبازان شيميايي ما رو تحريم مي كنند به چه دليل اين همه راههاي ارتباطي را به روي ما بازكردند؟ آيا اونور آبي ها واقعاً دنبال منافع ما هستند!؟! تو رو خدا فارغ از مسائل سياسي دلمون براي فرهنگ پاكمون و براي نسلهاي بعديمون بسوزه. بايد كاري كرد. بايد مسئولين رو تو تصميماتشون ياري كنيم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
3
0
بالاخره اجتماع یه سری کنترل نیاز داره دوستان منصفانه نگاه کنند
ساحل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
1
0
سلام
خلاصه میگم و اگر کسی توضیح بیشتری خواست به وبلاگ من پیغام بده ، مکان وی چت جایی ست برای ولگردی و ایاشی و شهوت رانی ، خیلی از آدمهای محترم با نیت مثبت وارد و با اندوه و درد خارج شدند.
تازه این یک وجه قضیه است و جاسوسی و جمع آوری اطلاعات بماند
امید
|
Slovenia
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
0
0
عضو ویچت نبودم ولی بهدازفیلترشدنش با فیلترشکن عضوش شدم
نظر شما: