اسنپ‌بك و تداوم ابهام راهبردي

اسنپ‌بك و تداوم ابهام راهبردي

ابراهیم متقی - فشارهاي بين‌المللي و محدوديت‌هاي اقتصادي ايران پس از 5 مهر افزايش بيشتري پيدا مي‌كند. اين امر به‌گونه اجتناب‌ناپذير تأثير خود را بر زندگي اقتصادي و قابليت‌هاي تاكتيكي ايران به‌جا خواهد
منابع انسانی در بزنگاه آینده

منابع انسانی در بزنگاه آینده

محمدمهدی محمدی - روایت و تحلیلی از آخرین گزارش McKinsey & Company معتبرترین شرکت مشاوره مدیریت جهانی با عنوان HR Monitor 2025
جمعه ۱۱ مهر ۱۴۰۴ - 2025 October 03
کد خبر: ۱۲۰۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴

نصب "راهبند الکترونیک" در خطوط ویژه پایتخت

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران از نصب راهبند الکترونیک در خطوط ویژه در صورت موفقیت آمیز بودن پایلوت خبرداد.

تدبیر24»وحید سرلک در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تمایل رانندگان و راکبان موتور سیکلت برای تردد در خطوط ویژه با بیان اینکه تردد در این خطوط  به دلیل افزایش سرعت سفر و عدم ترافیک همواره مورد توجه و علاقه رانندگان بوده است، گفت: ورود وسایل نقلیه به داخل خطوط ویژه مشکلاتی را برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان ایجاد کرده، بگونه ای که بارها عنوان شده که اتوبوس ها و یا خودروهای امدادی به دلیل شلوغ بودن، خطوط ویژه نتوانستند خدمات موثر و سریعی را به شهروندان ارائه دهند.

وی با بیان اینکه برای عدم ورود خودروها و به ویژه موتورسیکلت ها به خطوط ویژه، از ماموران پلیس استفاده می شود که این مسئله موجب تنش و خستگی نیروی انسانی می‌شود گفت: برهمین اساس برای اولین بار اقدام به نصب "راهبند الکترونیک" در مسیرهای اتوبوس BRT کردیم.

سرلک با بیان اینکه این راهبند  الکتروینک بگونه‌ای طراحی شده  که تنها برای تردد خودروهای امدادی و اتوبوس های بی.آر.تی به صورت کنترلی  فعال است، گفت: در هنگام عبور اتوبوس و خودروهای امدادی این راهبند  آزاد شده و وسایل مجاز می‌توانند تردد کنند و در غیر این صورت راهبند بسته است.

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران این روش در ایستگاه BRT  سیدخندان در غرب به شرق رسالت به صورت پایلوت نصب خواهد شد گفت: در صورت موفقیت،  این مهم در سایر ایستگاه های بی.آر.تی نیز نصب خواهد شد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: