تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۱۲۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶

قطار امسال هم به کرمانشاه نمی‌رسد

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: با توجه به اعتبار در نظر گرفته شده برای پروژه راه‌آهن غرب کشور در لایحه بودجه سال 1393، راه‌آهن کرمانشاه قطعا امسال هم به بهره برداری نمی‌رسد.
تدبیر24: حسن فدایی در گفت و گو با ایسنا منطقه کرمانشاه، با اشاره به پیش‌بینی اعتبار 113 میلیارد تومانی برای پروژه راه‌آهن غرب کشور در لایحه بودجه سال 1393، اظهارداشت: پروژه راه‌آهن ملایر - کرمانشاه با این اعتبارات قطعا امسال هم به بهره‌برداری نمی‌رسد.

وی با اشاره به اعتبار 200 میلیارد تومانی پروژه راه‌آهن غرب کشور در بودجه امسال، گفت: متاسفانه بودجه راه‌آهن غرب کشور کاهش یافته که این امر موجب تاخیر در افتتاح پروژه می‌شود.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تنها برای تکمیل راه آهن ملایر- کرمانشاه، 600 میلیارد تومان اعتبار نیاز است. البته مقرر شده از طریق اعتبارات فاینانس به این پروژه کمک شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه درباره زمان بهره‌برداری از راه‌آهن ملایر-کرمانشاه، تصریح‌کرد: در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز، راه‌اندازی پروژه یکسال زمان خواهد برد.

فدایی همچنین با اشاره به پیشرفت 91 درصدی زیرسازی پروژه راه‌آهن ملایر- کرمانشاه که 177 کیلومتر طول دارد، پیشرفت راه‌آهن کرمانشاه - خسروی که در ادامه این پروژه ساخته می‌شود را نیز 27 درصد اعلام کرد.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: