نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۱۲۳۲۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

قیمت واکس کفش سفید


تدبیر24»امروزه برای داشتنی کفشی تمیز و آراسته با استفاده از انواع واکس کفش در رنگهای بسیار متنوع و زیبا سفید سرمه ای عسلی مشکی آبی به راحتی کفشهای خود را براق و تمیز نمایید و با خیالی آسوده و با اعتماد به نفس به مهمانیها و جشنها رفته و ظاهری بسیار شیک و جذابی داشته باشید.

در ادامه شما را با انواع مدل و طرح و رنگهای واکسهای مختلف و کاربردهای آنها آشنا می نماییم، با ما همراه باشید.

 

شاید خیلیها اطلاع کافی از نحوه استفاده از واکس را نداند و یا ندانند که چه نوع واکسی برای چه نوع کفش یا کیف چرم دست دوز مورد نیاز و قابل استفاده می باشد چراکه بعضی افراد واکس مشکی روی کفش قهوه ای می زنند که کار غلطی می باشد زیرا با انی کار کفش قهوه ای شما به رنگ مشکی در خواهد آمد و دیگر آن رنگ قهوه ای جذابی که قبلا داشت را از دست خواهد داد.

شما خریداران گرامی برای تهیه و خرید انواع واکسهای کفش به صورت عمده می توانید با مراجعه به مراکز معتبر و فروشگاه های مرکزی اقدام به خرید این محصول با قیمتی بسیار مناسب و باکیفیت بسیار بالا نمایید و یا برای دسترسی راحت تر می توانید با مراجعه به سایت آراد برندینگ اقدام به ثبت سفارش و یا برای مشاوره از طریق شماره تماسهای قرار داده شده اقدام نمایید و محصول خریداری شده خود را به راحتی درب منزل دریافت نمایید.

واکس کفش سفید

از آنجا که به دلیل وجود دسترسی بسیار آسان و راحت به راحتی می توانید با توجه به نوع و جنس و رنگ کفش خود اقدام به خرید واکس کفش عسلی نمایید و با استفاده از این محصول به راحتی تمیزی و پاکیزگی کفش خود را تضمین نمایید.

کفشها را تمیز کنی و قبل از شروع واکس، ابتدا کفشهای خود را تمیز نمایید تا کثیفی، نمک یا گرد و غبار انباشته شده را تمیز کنید و در غیر این صورت ممکن است کثیفی در زیر واکس گیر کند یا سطح کفش را خراش دهد و کفش را با برس خود به شدت بسابید.

همانطور که می دانید استفاده از انواع واکس کفش سفید و یا مشکی برای کفش از لحاظ سلیقه و همینطور برای زیبایی و پاکیزگی کفشها بسیار مفید می باشد.

همینطور پولیشهای مایع برای درخشندگی سریع و آسان خوب هستند و لاک کفش در رنگای متنوعی موجود است  می‌توانید سایه‌های خاصی را بخرید تا با کفشی که می‌خواهید جلا دهید.

می دانید که کفشها بسته به نوع رنگ و جنس از واکسهای متنوعی استفاده می نمایید برای مثال از واکس چرم کفش سرمه ای برای کفشهای سرمه ای قابل استفاده می باشد.

قیمت واکس کفش

امروزه به دلیل بالا بودن قیمت کفشهای جیر و چرم استفاده از واکس کفش بسیار رواج پیدا کرده است و افراد برای نگهداری بهتر، از واکس کفش استفاده می کنند تا کفش عمر طولانی تری داشته باشد و علاوه بر این استفاده از واکس برای کفش باعث زیبایی و آراستگی بیشتر کفش می شود که همین امر سبب می شود تا افراد ظاهری شیک و تمیز داشته باشند

.

با گذشت سالها و پیشرفت تکنولوژی تحولاتی در ساخت واکس صورت گرفت و تولیدکنندگان توانستند واکس چرم را با توجه به جنس کفش تولید کنند که با این کار، هر واکس مختص یک نوع جنس از کفش می باشد بنابراین کفشها دوام بیشتری خواهند داشت.

امروزه به دلیل استفاده زیاد از واکس کفش چرم طبیعی انواع بسیار گوناگونی از آن تولید شده است که البته قیمت واکس کفش در انواع مختلف متفاوت است.

انواع گوناگون واکس کفش عبارتند از:

واکس جامد

این نوع از قدیمی ترین نوع واکسها می باشد که اگر از آن استفاده کرده باشید متوجه شدید که هنگام استفاده باعث سیاه و کثیف شدن دست می شود و به همین دلیل تولیدکنندگان، به تولید نوع دیگری از آن اقدام کردند.

واکس مایع

واکس مایع نیز همانطور که از نامش پیداست به صورت مایع می باشد که براقیت خاصی به کفش می بخشد اما عیبی که دارد این است که دوام زیادی نداشته و بیشتر جنبه زیبایی دارد.

واکس اسپری

برای استفاده از این نوع واکس کافیست واکس را روی کفش اسپری کنید تا کفش شما تمیز و براق شود.

واکس کرمی

این واکس حالتی شبیه به کرم دارد و باعث براقیت کفش می شود.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: