بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۱۲۳۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

به سادگی کار کردم و به ثروت زیادی رسیدم

شاید با خود فکر کنید مگر رسیدن به ثروت آن هم بدون سرمایه مگر می شود مگر می شود به سادگی کار کنیم و ثروتمند شویم ثروتمند شدن خیلی راحت است به شرطی که هوشمندانه کار کنیم و از فرصت های اطراف خود استفاده کنیم در ادامه می خواهم شما را با تعدادی از محصولاتم بیشتر آشنا کنم.


دماسنج غذا

برای اندازه گیری دمای مایعات می توان گاهی از دماسنج غذا نیز استفاده نمود اما اگر نقطه جوش مایعات بالاتر از 220 درجه فارنهایت باشد دیگرقادر به اندازه گیری نخواهد بود، از انواع دماسنجها نوع کف کننده آن است که به گونه ای طراحی شده اند که دمای شیر داغ و سایر مایعات را اندازه گیری می کند.

از اینرو بهترین نوع دماسنج مایعات می باشند. این دماسنجهای مایع بسیار دقیق تر از دماسنج هوا عمل می کنند و می توانند دمایی در حدوود 200 تا 600 درجه سانتیگراد را نشان دهند و در مقایسه با سایر دماسنجها ساده تر می باشد و دستورالعمل استفاده راحت تری را دارد. با استفاده از این نوع دماسنج می توانید از حدس و گمان اجتناب کنید و براحتی به نتایج عالی و دقیقی برسید.


دماسنج میله ای

یکی از ویژگیهای بارز دماسنج میله ای داشتن صفحه نمایشگر هوشمند می باشد که فرد می تواند فونت آن را نیز به راحتی تغییر دهد و به درشت تبدیل نماید، این امر باعث خواهد شد تا تمامی افراد بتوانند اعداد نمایش داده شده در صفحه را به آسانی و بدون هیچ دردسری قرائت کنند.

این نوع از نمونه ها دارای سنسور هوشمندی هستند که ضد زنگ بوده و با اطمینان خاطر می توان از آن برای تشخیص دمای مایعات گوناگون استفاده کرد که در مقایسه با سایر محصولات مشابه دارای برتری نسبی می باشد. از دیگر خصوصیتهای این اقلام این است که در صورت ضعیف شدن باتری این کالا در صفحه نمایش آن نشان خواهد داد و شما سریعا متوجه این موضوع خواهید شد و می توانید اقدام به شارژ این وسیله کنید.


دماسنج

همانطور که می دانید با سرعت گرفتن اینترنت در کشور و ورود انواع کالاهای دیجیتال همچون اتوسکوپ دیجیتال به بازارها می توانیم دماسنج دیجیتال برای گوشی را نیز در لیست فروش محصولات ملاحظه کنیم زیرا اکثر موبایلها به صورت پیش فرض دارای دماسنج نمی باشند و شما می توانید این دستگاه را در اختیار داشته باشید و به این صورت دما بر روی گوشی شما قابل مشاهده است.

شاید بپرسید که چگونه دستگاه و موبایل به هم متصل می شوند و جواب بسیار راحت است زیرا همه چیز به وسیله سیستم اندروید اداره می شود دستگاه اولیه دارای یک سیستم عامل هوشمند می باشد که قادر است اطلاعات مربوط به درجه گرمی و سردی را به یک دستگاه ثانویه مخابره نماید و به این صورت شما می توانید با در دست داشتن موبایل نسبت به نصب نرم افزار ویژه اقدام نمایید که تنها چند لحظه از وقت شما را به خود اختصاص می دهد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: